کد مطلب: ۷۲۶۵۲۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

افزایش تقاضا در ریپل و آینده قیمت رمزارز آن

افزایش تقاضا در ریپل و آینده قیمت رمزارز آن

رمزارز XRP متعلق به شبکه ریپل توانسته است در رتبه هفتم رمزارز‌های پربحث جهان قرار بگیرد. گسترش فعالیت این شبکه نیز در افزایش تقاضای آن موثر بوده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رمزارز XRP، متعلق به شبکه ریپل در حال حاضر در رتبه هفتم رمزارزها در وبسایت coinmarketcap قرار گرفته است. مدیرعامل این شبکه، امیدواری خود به آینده روشن بازار رمزارز پس از بحران صرافی FTX را اعلام کرده است. از طرفی به دنبال برنامه جدید ریپل در آفریقا، احتمال افزایش تقاضا برای آن نیز وجود دارد.

آشنایی با شبکه و رمزارز XRP

تکنولوژی XRP در سال ۲۰۱۲ برای اولین بار معرفی شد . ر یپل، یک شبکه برای انجام تراکنش‌های مالی است و XRP نیز رمزارز این شبکه است . سرعت تراکنش‌های بالا و کارمزدهای پایین از مزیت‌های XRP به شمار می‌رود . هدف بنیان‌گذاران ریپل، ایجاد بستری امن برای داد و ستد پول و کاهش نگرانی از عدم وجود پول‌ های فیزیکی در معاملات مردم بوده است . شبکه XRP دروازه‌هایی دارد که دولت‌ها و شرکت‌ها و بانک‌ ها می‌ توانند به کمک آنها به شبکه ریپل متصل شوند . این دروازه‌ها اغلب با نام RippleNet شناخته می‌شوند .

افزایش تفاضا برای رمزارز شبکه ریپل

ریپل در ابتدای هفته جاری، خبر گسترش راه‌حل‌ نقدینگی بر اساس تقاضا (OLD) در آفریقا را اعلام کرد . این شرکت از سال ۹۹ تاکنون، برنامه‌ داشته است تا با توسعه راه‌حل نقدینگی بر اساس تقاضای خود، خدمات خود را به کریدورهای خارجی گسترش دهد . با این راه‌حل، امکان وام دهی با استفاده از ارز دیجیتال XRP برای کاربران فعال می‌شود . ریپل اعلام کرده است که همکاری‌اش با شرکت MFS Africa ، زمینه بهبود پرداخت‌های دیجیتالی در سطح قاره را تسریع می‌بخشد . راه‌حل OLD راهی برای کنار‌ زدن محدودیت‌های جابجایی پول میان کشورهاست .

ریپل

روند روزانه قیمت ریپل، منبع: Tradingview

تبدیل XRP به هفتمین رمزارز جهان

قیمت رمزارز XRP نیز در هفته‌های اخیر و در شرایط غیرقابل پیش‌بینی بازار رمزارز، تحت تاثیر بحران صرافی FTX قرار گرفته است . به طوری که قیمت آن از ۰ . ۵۰ دلار در ۵ نوامبر سال جاری به ۰ . ۳۲ دلار در ۱۴ نوامبر سقوط کرده است . تحلیل‌ها اما نشان‌ می‌دهند که گاو‌های بازار رمزارز به دنبال نگهداری سطح حمایت ۰ . ۳۵ دلار برای XRP هستند . ارزش بازاری این رمزارز در حال حاضر بیش از ۱۹ میلیارد دلار است و با قیمت حدودی 0.38 دلار در بازار معامله می‌شود .

گفتنی است، در صورت از دست رفتن سطح حمایت 0.35 دلار، قیمت می‌تواند دوباره به سمت سطح 0.325 دلار بازگردد. در سمت دیگر نیز، مقاومت اصلی این رمزارز سطح 0.39 دلار است که در صورت عبور قوی از این مقاومت، قیمت می‌تواند به سمت سطح 0.41 و سپس 0.44 دلار صعود کند.

صحبت‌های مدیرعامل ریپل

با وجود اینکه (XRP) نیز تحت تاثیر شرایط بحرانی اخیر بازار رمزارز‌ها قرار گرفته است، اما مدیرعامل کمپانی ریپل لبز، برد گارلینگ‌هوس، باور دارد که بحران صرافی FTX می‌تواند باعث شود که بازار رمزارز‌ها با قدرتی بیش از قبل ظاهر شود . مدیرعامل ریپل لبز گفت : « من باور دارم که پرقدرت‌تر می‌توان بازگشت به شرط اینکه روی شفافیت و اعتماد متمرکز شویم .»

او همچنین درباره موفقیت شرکت خود اعلام کرده است که ریپل توانسته، ۳۰ میلیارد دلار درآمد را به وسیله Ripplenet به شکل کریپتو و فیات بدست آورد . این شرکت درحال بهبود مدیریت نقدینگی به کمک تکنیک‌های پیشرفته یادگیری ماشینی است .

مدیرعامل ریپل

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.