کد مطلب: ۷۲۵۸۷۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی جدید ادوارد اسنودن درباره بیت‌کوین

پیش‌بینی جدید ادوارد اسنودن درباره بیت‌کوین

روز دوشنبه ادوارد اسنودن در توییتی نوشت: برای اولین بار پس از مدت‌ها، من احساس می‌کنم قیمت بیت‌کوین می‌تواند از حدود 16500 دلار بازگردد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مامور سابق آژانس امنیت ملی و سیا به معامله‌گران یک هشدار نیز داد: هنوز مشکلات زیادی در پیش روی بازار رمزارز است.

قیمت بیت‌کوین در ساعاتی پس از توییت اسنودن افزایشی را تجربه کرد و تا لحظه نگارش این گزارش قیمت این رمزارز در حدود سطح 17هزار دلار قرار گرفت.

آیا بازار رمزارز پس از چهار روز ترس و نااطمینانی پیرامون ورشکستگی و فعالیت‌های غیرشفاف صرافی FTX و شرکت Alameda، می‌تواند یک جهش کوتاه مدت را تجربه کند؟

ادوارد اسنودن

توییت اخیر اسنودن درباره بیت‌کوین

آخرین پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین توسط ادوارد اسنودن

ادوارد اسنودن در توییت اخیر خود، نمودار قیمتی را از آخرین باری که پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین را انجام داده بود، اضافه کرد. گفتنی است، آخرین پیش‌بینی اسنودن در نزدیکی پایین‌ترین سطح بازار نزولی منتشر شده بود.

در 13 مارس 2020، روزی که قیمت بیت‌کوین در سقوط کووید به سطح 3782 دلار کاهش یافت. اسنودن توییت کرد: پس از مدت‌ها این اولین بار است که می‌خواهم بیت‌کوین بخرم، سقوط اخیر قیمت بیش از حد و دلایل پشت آن بسیار کم بود.

در آن زمان حق با اسنودن بود، زیرا بیت‌کوین پس یک سقوط قیمتی، تا سطح 65000 دلار در ماه مه 2021 و سپس 69000 دلار در نوامبر رالی صعودی را آغاز کرد. سطحی که بالاترین قیمت تمام دوران این رمزارز بود.

حس ادوارد اسنودن اکنون به او می‌گوید که بدترین زمستان کریپتو به پایان رسیده است. البته به جز برخی مشکلات جانبی و طی شدن دوران تثبیت قیمت، اکنون زمان خوبی برای خرید بیت‌کوین باشد.

او توئیت بعدی را به سبکی متواضعانه منتشر کرد: این یک توصیه مالی نیست و من هیچ ایده‌ای درباره کاری که قصد دارم انجام بدهم، ندارم.

ادوارد اسنودن

تصویر توییت قبلی ادوارد اسنودن درباره بیت‌کوین، Tradingview

اسنودن حامی بلاکچین و رمزارزها

با این حال ادوارد اسنودن یک حامی و پیرو طولانی مدت بازار ارزهای دیجیتال بوده است. وی حتی در مراسم رمزارز Zcash در سال 2016 نیز شرکت کرده بود.

گفتنی است، از زمان بالاترین سطح قیمتی بیت‌کوین تا کنون، این رمزارز تا سطح 15500 دلار در 9 نوامبر کاهش داشته است. این مقدار تقریباً 80 درصد اصلاح قیمتی را به ما نشان می‌دهد.

همچنین در کنار نظرات تحلیلگرانی همانند اسنودن، باید به شرایط کلی اقتصاد و سایر محرک‌های اقتصادی نیز توجه کنیم. بیت‌کوین اگر قصد شروع رالی صعودی داشته باشد، قطعا بدون دلایل منطقی آن را شروع و ادامه نمی‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مهدی

    بازاری که بازار گرداناش پول بی نهایت (صرافی ها اکثرا) و رباط و هوش مصنوعی پشتش دارن که امار تمام اوردر های خرید و فروش و لیکویید و…همهرو دارن و تازه شما مولتی میلیاردرم که باشی محدودیت فروش داری و بدون اجازه صرافی نمیتونی تو بازار حجم تاثیر گذار جابجا یا بفروشی( در حد ۱۰ هزار بیت ) تو همچین بازاری جز از دست دادن سرمایه محاله همونطور که هممون داریم میبینیم و تجربه هم کردیم.مگر با یک استراتژی منطقی و گرفتن سود های معقول و پایدار.نه دنبال سودهای ۱۰۰ درصدی روزانه با این کانالهای مسخره که لوریج ۲۰ و ۵۰ و ۱۰۰ میزنن.گذشت دوران راحت پول در اوردن از تو خونه 🥲

  • ناشناس

    سلام نظرتون درباره ارز جدید پای نتورک چیه میگن سال ۲۰۲۳لیست میشه قیمتش از بیت کوین بیشتر میشه الانم کشورهای شرق آسیا دارن تبلیغشو میکنن صاحب ارز پای دکتر نیکلاس از دانشگاه اکسفورد آمریکا ست صاحب اتریوم یکی از شاگردای دکتر نیکلاسه

    • ناشناس

      من ازش دارم حدود 5000 تا که طی سه چهار ساله که هولد کردم والان هم به خاطر تحریمها ایرانیها نمی تونن کی وای سی یا همون احراز هویت بشن واگر این کار نشه ارزشی ندارن

  • هومن

    یک تلاش مذبوحانه برای نگهداشتن قیمت و جلوگیری از اصلاح بیشتر.

  • بردیا

    تجربه شش ساله ی من از بازار کریپتو حاکی از یک واقعیت هولناک هست و اون هم اینه که بیسکویت دقیقا از جایی رستاخیز خودش رو شروع می کنه که در ذهن بسیاری از هولدرهاش بمیره!
    بیتکوین بسیار باهوش تر از اونی هست که اجازه بده راحت ازش سواری بگیرند. به گمان من در این رالی نزولی بیتکوین تا ۱۴ سپس ۱۲ هزار می ریزه و بسیاری رو آنچنان به ترس میندازه که راحت داراییشونو بفروشند. اما داستان سقوط بیتکوین روی ۱۲ هزار تمام نخواهد شد و به اعداد غیر قابل تصوری مثل ۹ یا ۸ هزار دلار خواهد رسید . این اعداد برای بسیاری حکم مرگ بیتکوین رو خواهد داشت اما دقیقا ار همین‌جاست که رستاخیز یا رالی صعودی رو آغاز می گنه و اصلا فرصت خرید رو نخواهد داد و احتمالا در کورس اول ۱۰۰و سپس ۲۰۰ هزار رو خواهد دید.
    البته این نظر من هست و کاملا شخصی و هرگز توصیه ی مالی نیست.

    • فندق

      دقیقا تحلیل شما درسته ،و من ۳ ساله تو این بازار هستم ،و فیوچرز کار میکنم ،هولدر کلا چندتا ارز هستم شیبا ،بی بی دوج _ پیت بول _ فلوکی _ دوج و ریپل
      دقیقا تحلیل شما نقطه زن هستش زمانی که بیت رسید به محدوده ی ۶۷ هزار دلار من به دوستانم گفتم بر اساس واگرایی rsi که بازار میره به نزول،و تشکلیل قله دو قلو رو که داد گفتم ۲ سال سختی داریم اما برای فیوچرزکازان خوبه،من خودم معتقدم بازار به کانال ۹۸۵۰ الی ۹۷۳۵ یه شدو میزنه و محدوده ۱۰ الی زیر ۱۳۰۰۰ دلار یه مدت رنج میزنه و از این محدوده خارج و یواش یواش میره برای صعود
      من خودم اوردر کاشتم تو محدوده ۹ هزاری که گفتم

  • حکمت افلاکی سورشجانی

    سلام عالی بود

  • حکمت افلاکی سورشجانی

    سلام عالیه

  • ناشناس

    تا۱۳ هزار دلار خواهد امد بعد این دامنه ممکنه یه مقداری ریزش کنه و این دامنه منطقه خوبی برای خرید بلند مدت می باشد حد اقل ۲ ساله

  • مهرداد

    تا۱۳ هزار دلار خواهد امد بعد این دامنه ممکنه یه مقداری ریزش کنه و این دامنه منطقه خوبی برای خرید بلند مدت می باشد حد اقل ۲ ساله

  • فندق

    این بدبخت بالا خریده داره زور میزنه که بازار یخورده بالا بره بعد بفروشه و خودش بیاد تو کف بخره
    تورو چه به تحلیل
    حالا باز ایلان بود یه چیزی اونم هم پول داره هم توییت هاش تاثیر روانی دو بازار داره میتونه یه چند درصدی بازار رو تکون بده اما اینو در نظر بگیرید تصمیم نهایی با نهنگ ها هستش اوردر خرید سنگین باید باشه بازار جمع بشه ،چقتی اوردر سنگین فروش وجود داره و خرس ها بر بازار مسلط هستن هیچ کاری نمیشه کرد این توییت ها مثل یه استامینوفن میمونه ،این بازار به زمان نوش دارو میده و بازرربیت ،بازار غافلگیری هستش ،غافلگیری هم زمانی بوجود میاد که یه هولدر یا تریدر به مرگ بازار رسیده و هیچ امیدی نداره و همه رو فروخته . همیشه همین بوده.پیشنهاد بلند مدت من اینه که انتهای هاوینگ شهریور الی آبان 1404 ارزهایتونو تخلیه کنید که باز بازار نزولی شروع میشه
    بازار فعلی هم روند نسبتا صعودیش هم از فروردین 1402 شروع میشه
    باید کانال 9850 الی9735 دلار رو ببینه بعد،

    • محمد

      احسن واقعا همینطوره که میگی

  • محمد

    تمام ثروت بیت کوین به اندازه یک هزارم ثروت یکی از سران کشور ما هم نمیشه و قطعا سران کشور ما در سقوط بیت کوین دست داشتند درست مثل بازار بورس ایران که باعث شد مردم سرمایه شونو از دست بدند.