کد مطلب: ۶۵۷۶۰۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

یک پیش‌بینی جسورانه از آینده بیت‌کوین!

یک پیش‌بینی جسورانه از آینده بیت‌کوین!

مایکل سیلور، مدیرعامل میکرواستراتژی، بزرگ‌ترین دارنده بیت‌کوین در دنیا در بحبوحه خون‌ریزی بازار ادعا می‌کند که بیت‌کوین پول آینده دنیا است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مایکل سیلور، مدیرعامل شرکت میکرواستراتژی در حالی که بازار رمزارزها غرق خون است پیش‌بینی کرد که بیت‌کوین در آینده به شدت رشد می‌کند. به نظر نمی‌رسد که قرمزی بازار رمزارزها مدیرعامل میکرواستراتژی را که بزرگ‌ترین مالک بیت‌کوین دنیاست نگران کرده باشد. او به بیت‌کوین امید دارد و می‌گوید: دوباره در کف قیمت بیت‌کوین می‌خرم.

میکرواستراتژی در سال ۲۰۲۰ شروع به خرید ارز دیجیتال کرد و خرید بیت‌کوین این شرکت تا به امروز ادامه داشت. حالا امروز او بزرگ‌ترین مالک بیت‌کوین در دنیا است.

پیش‌بینی جسورانه میکرواستراتژی

به دلیل خریدهای بی‌شمار بیت‌کوین ، میکرواستراتژی حالا ۱۲۹۲۱۸ بیت‌کوین دارد. یعنی چیزی حدود سه میلیارد ۸۰۰ میلیون دلار بیت‌کوین. روند بازار از ابتدای سال ۲۰۲۲ نزولی شد اما این روند نزولی برای سیلور اصلا مطرح نیست و او قصد دارد به خرید خود ادامه دهد. او در مصاحبه‌ای با Yahoo Finance Live گفت: این قیمت پایینی نمی‌تواند من را برای فروش بیت‌کوین‌هایم نگران کند.

«هیچ قیمتی وجود ندارد که ریزش بیت‌کوین تا آن محدوده باعث شود من بیت‌کوین‌هایم را بفروشم. ما خیلی صبوریم و به نظرم بیت‌کوین آینده پول دنیا است.»

بیت‌کوین آینده پول؟

سقوط UST و لونا ضربه بزرگی به اعتماد بازار رمزارزها بود. مایکل سیلور عقیده دارد که سقوط UST تلاش‌ها برای تنظیم و کنترل امنیتی بازار رمزارزها را بیشتر می‌کند. این یعنی سقوط لونا پای نهادهای امنیتی را به بازار رمزارزها باز می‌کند.

«البته این اتفاق از یک لحاظ برای بازار خوب شد. چون وقتی گرد و غبار فرونشست مردم متوجه می‌شوند که بیت‌کوین هزاران برابر دارایی‌های دیگر ارزش دارد.»

سیلور عقیده دارد که میکرواستراتژی به این دلیل برتر است که ارزش بیت‌کوین را درک کرد. او می‌گوید: زمانی که مردم ارزش بیت‌کوین را بفهمند دیگر لازم نیست که برایشان توضیح دهیم که چرا ما بیت‌کوین می‌خریم و ۱۹ هزار شرکت هم حوزه ما نمی‌خرند. مایکل سیلور عقیده دارد که بیت‌کوین آینده پول است اما در این آینده تراکنش بیت‌کوین به شدت افزایش پیدا می‌کند و آن روز قیمت بیت‌کوین دیگر در این رنج‌ها نیست.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • نادر

    من باهاش کاملا موافقم

  • ناشناس

    طرف کلی بیت کوین خریده . حالا داره بازار گرمی می کنه تا بیشتر ازین ضرر نکنه 😊🍀🤔

  • ناشناس

    البته یجورایی من فکر میکنم سیاست های آمریکا خیلی روی قیمت رمز ارز تاثیر داره

  • ناشناس

    2700دلارشم میبینی حاجی

  • ناشناس

    منم همین عقیده رو دارم چون پول و سیستم بانکی اقتصاد دنیا رو به نفع خودشون و حکومتها خراب کرده و ارز دیجیتال پول رایج آینده دنیاست و بانکها حذف خواهند شد ، تنها ضعف ارز دیجیتال در حال حاضر اینه که خرج کردنش دشواره و بیزنس ها قبول نمیکنند هنوز ولی بمرور این نشکل هم رفع خواهد شد

  • ناشناس

    حداقل ۷۵۰۰۰ دلار بزودی …

  • ناشناس

    با توجه به جنگ روسیه ، آمریکا از رمز ارزها حمایت نمیکنه

  • ناشناس

    بیت کوین هیچ وقت اینده پولی دنیا نخواهد شد۰ ولی مثل طلا ذخیره ارزش خواهد شد ولی با ریسک بالا۰ بلاک چین در اینده رشد چشمگیری خواهد کرد نه این بازاری که ما در اون در حال سفته بازی هستیم۰ اگه فدرال رزرو به سیاست های انقباضی ادامه بده بیت کوین ۸ تا ۱۰ هزار دلار رو هم خواهیم دید۰ در ضمن دولت ها اجازه نخواهند داد بیت کوین و الت کوین ها جای دلار و یورو و پوند و ین و خیلی از ارزهای ملی کشورها رو بگیرند۰ بهتر واقع بین باشیم۰ به امید روزهای بهتر