کد مطلب: ۸۱۲۴۶۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پذیرش کمک مالی با بیت کوین توسط دو کاندید ریاست جمهوری آمریکا

پذیرش کمک مالی با بیت کوین توسط دو کاندید ریاست جمهوری آمریکا

رابرت اف‌ کندی جونیور و ویوک راماسامی که دو کاندید دوره 2024 ریاست جمهوری آمریکا هستند، کمک‌های مالی به کمپین انتخاباتی خود با بیت کوین را فعال کرده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ویوک راماسامی، کاندیدای ریاست جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده آمریکا در جمعه هفته گذشته اعلام کرد که امکان اهدای کمک‌های مالی به کمپین انتخاباتی خود را به‌ کمک بیت کوین فعال کرده است . او با شعار یک دلار اهدا کنید، طرفداران خود را تشویق به کمک مالی به کمپین خود کرده است .

کاندیدای حامی ارزهای دیجیتال

در همین روز و پیش از اعلام راماسامی، دیگر کاندیدای دوره 2024 ریاست جمهوری، رابرت اف‌ کندی جونیور از حزب دموکرات نیز تصمیم مشابهی را اعلام کرد. وی درباره تصمیم خود این‌طور توضیح داد: «همه افراد در این کنفرانس از ارتباط میان بیت کوین، دموکراسی و آزادی مطلع هستند.»

یکی از وعده‌های رابرت اف‌ کندی جونیور، حمایت از صنعت رمزارز و بیت کوین در آمریکا است و از حق هر شهروند آمریکایی برای نگهداری و استخراج بیت کوین حمایت خواهد کرد. همچنین، وعده‌هایی درباره سیاست‌های تخصیص انؤزی بدون آسیب به ماینرهای بیت کوین نیز داده است. او به این مورد اشاره کرده است که بیت کوین، نوعی اوراق بهادار محسوب نخواهد شد.

آشنایی با ویوک راماسامی

ویوک راماسامی، کاندیدای جوان دوره انتخابات ریاست جمهوری آتی ایالات متحده است . این سیاست‌مدار و کارآفرین ۳۷ ساله از حزب جمهوری‌خواه است و در ۲۱ فوریه ۲۰۲۳، نامزدی خود برای این دور ریاست جمهوری را اعلام کرده است . راماسامی فارغ التحصیل کارشناسی زیست شناسی از دانشگاه هاروارد و دکترای حرفه‌ای حقوق (J.D) از مدرسه اقتصاد ییل (Yale) است .

رونمایی از اهدای کمک مالی با بیت کوین

ویوک راماسامی، پس از رابرت اف‌ کندی جونیور، دومین کاندیدای ریاست جمهوری تاریخ انتخابات ایالات متحده آمریکا است که رمزارز بیت کوین را برای اهدای کمک‌های مالی به کمپین انتخاباتی خود، پذیرفته است . راماسامی این مسئله را در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۳ در میامی اعلام کرد و با نمایش کد کیو‌آر، طرق متفاوت کمک‌های مالی به کمپین انتخاباتی خود را به شرکت‌کنندگان نشان داد . کمک‌های مالی با بیت کوین از طریق سرویس پرداخت BitPay انجام می‌شود .

افراد واجد شرایط شرکت در انتخابات این کشور، می‌توانند تا سقف ۶۶۰۰ دلار برای کمپین اهدا کنند . همچنین، پس از کمک مالی به این کاندید ریاست جمهوری، حامیان یک توکن غیرقابل تعویض (NFT) دریافت خواهند کرد .

بیت کوین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.