کد مطلب: ۶۷۹۷۴۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

ایجاد ۲۹هزار شغل توسط مزارع بادی شناور در وِلز/ تزریق ۴۳.۶میلیارد پوند به اقتصاد بریتانیا

ایجاد ۲۹هزار شغل توسط مزارع بادی شناور در وِلز/ تزریق ۴۳.۶میلیارد پوند به اقتصاد بریتانیا

مزارع بادی شناور در سواحل جنوبی ولز باعث ایجاد ۲۹ هزار شغل جدید در بریتانیا خواهد شد که از این تعداد ۱۰ هزار شغل در ولز شکل می‌گیرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، گزارش‌ها از بریتانیا حاکی از این است که طرح‌هایی در مزارع بادی شناور در سواحل جنوبی ولز در دست اجرا هستند که هزاران شغل را برای کارگران بومی ایجاد می‌کنند.

طبق برآورد انجام شده، این صنعت جدید حدود ۲۹ هزار شغل ایجاد می‌کند که از این میزان، ۱۰ هزار شغل در کشور ولز به راه خواهد افتاد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، شرکت‌ها و سازمان‌های زیادی به دنبال ساخت مزارع بادی شناور هستند و در همین ارتباط هم شهریور سال گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ساخت بزرگ‌ترین مزرعه بادی شناور دنیا در اسکاتلند به پایان رسید. به گزارش آی‌ای، تولید سالانه ۲۱۸ گیگاوات بر ساعت برق برای ۵۵ هزار خانوار اسکاتلندی از جمله برنامه‌های این شرکت است.

SHENAVAR

اشتغال‌زایی گسترده بر پایه اقتصاد سبز

بر اساس تازه‌ترین گزارش BBC، فرصت بزرگی برای ایجاد یک بخش جدید در ولز و بریتانیا به وجود آمده است که نتیجه آن ایجاد هزاران شغل خواهد بود. مزارع بادی شناور در سواحل جنوبی ولز باعث ایجاد ۲۹ هزار شغل خواهد شد که از این تعداد ۱۰ هزار شغل در ولز شکل می‌گیرد.

همچنین، در حالی علاقمندان جهت سرمایه‌گذاری در این صنعت در حال افزایش است که پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۵۰ به طور بالقوه ۴۳.۶ میلیارد پوند به اقتصاد بریتانیا تزریق کند.

طبق اطلاعات منتشر شده، فناوری بکار گرفته شده در مزارع بادی شناور در ابتدا مشابه سکوهای نفت و گاز طراحی شده بود اما به تدریج سیستم‌های ارزان‌تر و کوچک‌تری با پیشرفت فناوری‌های جدید جایگزین شدند. هر توربین شناور توسط یک سیستم از کابل‌ها و لنگرها به بستر دریا متصل می‌شوند. نصب توربین‌ها در دریا باعث می‌شود آنها در معرض بادهای سریع‌تر قرار بگیرند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.