پادکست اقتصادی رادیو تجارت نیوز: فرزین و بازگشت ارز ترجیحی-۲۸

پادکست اقتصادی رادیو تجارت نیوز: فرزین و بازگشت ارز ترجیحی-۲۸

حجم فایل صوتی: ۵۷.۱۱M | مدت زمان فایل صوتی: ۰۰:۲۴:۴۴ دانلود فایل صوتی

به گزارش تجارت‌نیوز، در بیست و هشتمین پادکست اقتصادی رادیو تجارت نیوز به بررسی واکنش بازارهای سکه، طلا، ارز، خودرو و بورس به جایگزینی محمدرضا فرزین به عنوان رئیس کل بانک مرکزی می‌پردازیم. تغییر آرایش اقتصادی دولت در شرایط رکوردزنی قیمت دلار، آن هم در زمانی که بودجه به دست مجلسیان رسیده چه معنایی دارد؟

بیست و هشتمین پادکست اقتصادی رادیو تجارت‌نیوز تلاشی برای واکاوی این چهره و پیش‌بینی واکنشِ بازار به این چهره‌گردانی‌ست. قیمت دلار این روزها به نام محمدرضا فرزین، رئیس کل جدید بانک مرکزی گره خورده است. او در اولین اقدام خود، به سراغ ایجاد آرامش در بازار ارز رفت. محمدرضا فرزین در اولین اقداماتش به عنوان رئیس بانک مرکزی قیمت دلار نیمایی را 28 هزار و 500 تومان اعلام کرد و گفته است این قیمت دلار دست کم تا یک سال ثابت خواهد بود.

در دیگر بخش‌های پادکست اقتصادی رادیو تجارت‌نیوز از ممنوعیت واردات سخت‌افزار اینترنت ماهواره استالینک، دعوای پینگ‌پنگی دولت و مجلس بر سر بودجه سال 1402، لایحه جدید مجلس برای جرم‌‌انگاری شهروند-خبرنگاری و تحلیل و پیش‌بینی قیمت دلار، سکه، طلا و خودرو را در هفته دوم دی ماه سال 1402 خواهید شنید.

پادکست رادیو تجارت نیوز یک پادکست اقتصادی است که هر هفته توسط تیم تحریریه تجارت‌نیوز منتشر شده و به تحلیل اخبار مهم اقتصادی هفته و پیش‌بینی قیمت چهار بازار مهم و اساسی می‌پردازد

همچنین می‌توانید از طریق اپلیکیشن کست باکس نیز شنونده آرشیو کامل رادیو تجارت نیوز باشید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.