پادکست اقتصادی رادیو تجارت نیوز: اقدام سرگیجه‌آور بانک مرکزی در بازار ارز-۳۱

حجم فایل صوتی: ۵۴.۸۴M | مدت زمان فایل صوتی: ۰۰:۲۷:۱۲ دانلود فایل صوتی

به گزارش تجارت‌نیوز، در هفته اول بهمن ماه، شنونده سی و یکمین قسمت از پادکست اقتصادی رادیو تجارت‌نیوز هستید. در این قسمت از پادکست اقتصادی رادیو تجارت‌نیوز خواهیم شنید که تحریم سپاه توسط اتحادیه اروپا و اقدام متقابل احتمالی جمهوری اسلامی ایران، چه تاثیری بر بازارها خواهد گذاشت. طی هفته گذشته اتحادیه اروپا موفق به تحریم سپاه نشد اما 37 نفر و نهاد، تحت تحریم‌های بسیار سختی قرار گرفتند. همزمان با تصویب این تحریم‌ها، مجلس از طرحی برای اقدام متقابل علیه این اتحادیه گفت که در بخشی از آن، خروج از NPT یا همان پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای به عنوان یکی از اقدام‌های متقابل ایران یاد شده است.

در سی و یکمین قسمت از پادکست اقتصادی رادیو تجارت‌نیوز از عملیات احیای ثبات ارزی محمدرضا فرزین خواهیم شنید و رویه جدید بانک مرکزی را در مورد قیمت دلار، بررسی خواهیم کرد. علی‌رغم اینکه مسئولان کشور از رفع مشکل کمبود گاز طی هفته جاری خبر می‌دهند، اما این هفته هم اغلب شهرها همچنان در تأمین انرژی گرمایشی مورد نیاز خود با مشکل مواجه بودند. تجارت‌نیوز در این پادکست اقتصادی به بررسی زمستان سختی که بیشتر از دیگر نقاط، شرق کشور را هدف قرار داده، پرداخته است.

همچنین به رسم هر هفته تحلیل و پیش‌بینی بازار ارز، سکه و طلا، خودرو، بورس و مسکن را به همراهی کارشناسان این حوزه‌ها خواهیم شنید.

پادکست رادیو تجارت‌نیوز یک پادکست اقتصادی است که هر هفته توسط تیم تحریریه تجارت‌نیوز منتشر شده و به تحلیل اخبار مهم اقتصادی هفته و پیش‌بینی قیمت در بازار دلار، طلا و سکه، خودرو، بورس و مسکن می‌پردازد.

همچنین می‌توانید از طریق اپلیکیشن کست باکس نیز شنونده آرشیو کامل رادیو تجارت نیوز باشید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.