پادکست اقتصادی رادیو تجارت نیوز: خودرو در چاله بورس-۲۹

حجم فایل صوتی: ۷۸.۹۰M | مدت زمان فایل صوتی: ۰۰:۳۴:۱۴ دانلود فایل صوتی

به گزارش تجارت‌نیوز، در بیست و نهمین پادکست اقتصادی رادیو تجارت‌نیوز به بررسی لایحه بودجه سال آینده می‌پردازیم آن هم درست در شرایطی که بازارهای مالی به خصوص بازار ارز و سکه به سیاست‌های کنترلی رئیس کل جدید بانک مرکزی واکنش نشان داد.

در این شماره از پادکست اقتصادی رادیو تجارت‌نیوز از آخرین اثرات بازار ارز بر دیگر بازارهای کشور گفته‌ایم و اینکه بازار دلار، خودرو، مسکن و بورس چه واکنشی به لایحه بودجه سال 1402 خواهند داشت.

بیست و نهمین پادکست اقتصادی رادیو تجارت‌نیوز همچنین رسیدن محموله‌ خودروهای وارداتی به بورس کالا را بررسی کرده است و خواهیم دید در سومین هفته از دی ماه سال ۱۴۰۱ چالش‌های دولت برای ایجاد آرامش در بازار تا چه میزان گسترده است.

در دیگر بخش‌های این پادکست اقتصادی از وضعیت اینترنت پس از قطعی گسترده 100 روزه، ماجرای گم شدن 50 میلیون قرص نان و ۵ برابری شدن خسارات فرونشست زمین در کشور گفته‌ایم.

«زمستان سخت، اما این بار در ایران» نیز نگاهی دارد به وضعیت تامین سوخت کشور در شرایطی که بسیاری از استان‌ها، زمستان را با تعطیلی مکرر ادارات، دانشگاه‌ها و فعالیت‌های صنعتی آغاز کرده‌اند.

پادکست رادیو تجارت نیوز یک پادکست اقتصادی است که هر هفته توسط تیم تحریریه تجارت‌نیوز منتشر شده و به تحلیل اخبار مهم اقتصادی هفته و پیش‌بینی قیمت در بازار دلار، طلا و سکه، خودرو، بورس و مسکن می‌پردازد.

همچنین می‌توانید از طریق اپلیکیشن کست باکس نیز شنونده آرشیو کامل رادیو تجارت نیوز باشید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.