کد مطلب: ۵۸۰۰۰۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

گیمرها بخوانند / بازی اکشن با جایزه ارز دیجیتال

گیمرها بخوانند / بازی اکشن با جایزه ارز دیجیتال

شهر گناه یک بازی واقعیت مجازی است که بر بستر تکنولوژی بلاکچین فعالیت می‌کند و به کاربران برنده خود به عنوان پاداش ارز دیجیتال می‌دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شکی نیست که در آینده نزدیک بسیاری از شرکت‌ها و کمپانی‌های فعال در صنعت سرگرمی و بازی‌های رایانه از فناوری بلاکچین در پلتفرم‌های خود استفاده می‎‌کنند. در حال حاضر صنعت بازی با استفاده از بلاکچین راه‌اندازی شده و حتی برخی از بازی‌ها از NFT استفاده می‌کنند.

بازی‌های رایانه‌ای بر بستر بلاکچین از NFT برای پاداش به کاربران خود استفاده می‌کنند و خبرها حاکی از آن است که برخی از شرکت‌ها قصد دارند صنعت بلاکچین و واقعیت مجازی را در بازی‌های خود ترکیب کنند تا کاربران علاوه بر سرگرمی بتوانند کسب درآمد کنند.

شهر گناه یک بازی کامپیوتری مبتنی بر بلاکچین برای کسب درآمد است. این بازی با همکاری دو کمپانی vanilla و volcan forged ساخته شده و از فناوری واقعیت مجازی در کنار کسب درآمد از طریق بلاکچین بهره می‌برد.

این برنامه بر روی شبکه ارز دیجیتال matic ساخته شده و دارای تراکنش سریع و کم‌هزینه است.

این بازی از کیفیت خوبی برخوردار است و فعل و انفعالات دنیای واقعی را بر بستر فناوری واقعیت مجازی ارائه می‌دهد. شهر گناه یک بازی سه بعدی و با خط داستانی مشابه با بازی‌هایی مانند مافیا و GTA است و کاربران می‌توانند دنیای خود را در این بازی خلق کنند. گیمرها در این بازی باید تلاش کنند تا درصد بیشتری از شهر را در اختیار داشته باشند تا درآمد بیشتری به دست بیاورند.

اکوسیستم واقعیت مجازی در این بازی به کاربران اجازه می‌دهد تا با یکدیگر متحد شوند و به رقابت با گروه‌های دیگر بپردازند. پلتفرم این بازی از توکن SIN برای پرداخت پاداش و درآمد حاصل از بازی استفاده می‌کند.

این بازی به شدت مهیج است و در جنجالی‌ترین شهرهای دنیا یعنی لاس‌وگاس و ریودوژانیرو جریان دارد اما خشونت در این بازی به شدت مشهود است و هدف کاربران این است که به هر نحوی پادشاه این شهر شوند.

حدود ۱۵۰۰۰ قطعه زمین در شهر گناه وجود دارد که برای شروع بازی باید این زمین‌ها را خریداری یا اجاره کرد. اگر خوش‌شانس باشید می‌توانید این زمین‌ها را برای کسب درآمد بیشتر آماده کنید و حتی NFTهای مخفی شده در بازی را پیدا کنید و بفروشید.

شهر گناه خود را به عنوان یک املاک دیجیتال معرفی می‌کند و بازیکنان در شروع بازی مسئولیت ساختن و توسعه شهر را برعهده دارند و بعد نزاع بر سر قدرت آغاز می‌شود.

بازی دارای تصاویر واقع‌گرایانه و ویژگی چت صوتی و متنی به منظور ارتباط کاربران است. مدیران این بازی ادعا کردند این بازی دارای آخرین فناوری واقعیت مجازی است.

مدیران این شرکت از سایر توسعه‌دهندگان بازی‌ها دعوت کردند تا پروژه‌های خود را بر بستر این بازی بسازند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چگونه باید دانلود کرد

  • 123

    چگونه باید بازی رو نصب کرد

  • رضا

    چه ارزی پاداش میده ؟؟