کد مطلب: ۵۶۶۷۷۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

NFT تاریخ‌ساز دنیای نقاشی / آثار داوینچی در فضای بلاکچین به فروش می‌رسند

NFT تاریخ‌ساز دنیای نقاشی / آثار داوینچی در فضای بلاکچین به فروش می‌رسند

قرار است برخی از شاهکارهای لئوناردو داوینچی، وینسنت ون‌گوک، کلود مونه و جورجیونه ماه آینده از طریق بازار Binances NFT به حراج گذاشته شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز بازار Binances NFT اعلام کرده است که این حراج با همکاری موزه آرمیتاژ سن‌پترزبورگ انجام می‌شود و قرار است از آثار معروفی چون Madonna litta از داوینچی، Lilac bush از ون‌گوک، برخی آثار کلودمونه و جودیت جورجیونه نسخه‌های NFT تهیه شود. از هر شاهکار دو نسخه NFT ایجاد می‌شود، یکی از این نسخه‌ها به فروش می‌رسد و نسخه دوم در موزه NFT ذخیره می‌شود. همچنین هر نسخه از NFT توسط میخائیل پیوتروفسکی، مدیر ارشد موزه آرمیتاژ امضا و تاریخ می‌شود.

این اقدام می‌تواند ارائه سزح جدیدی از دسترسی به مجموعه‌های هنری موزه‌ها و ماهیت دموکراتیک هنر داشته باشد. همچنین ذخیره دیجیتال آثار هنری به عنوان مرحله جدیدی در جهان مطرح است.

«فناوری بلاکچین فصل جدیدی در توسعه هنر آغاز کرده و مالکیت آثار هنری را تضمین می‌کند.»

هلن‌ های، رئیس Binance NFT گفت: شناخت و درک فناوری بلاکچین توسط یکی از بزرگ‌ترین موزه‌های جهان گام دیگری به سمت دیجیتالی شدن جهان است. ما در حال تاریخ‌سازی در هنر هستیم و از موزه آرمیتاژ قدردانی می‌کنیم.

تمام درآمد حاصل از این فروش متعلق به موزه آرمیتاژ است و نسخه‌های توکنی شده از NFT در نمایشگاه هنری آرمیتاژ که در پاییز امسال برگزار می‌شود به نماش گذاشته خواهد شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.