کد مطلب: ۵۸۱۹۲۷

دوج‌کوین ارز پرداخت شبکه سینمای خانگی می‌شود / حمایت ایلان ماسک از ایده AMC

دوج‌کوین ارز پرداخت شبکه سینمای خانگی می‌شود / حمایت ایلان ماسک از ایده AMC

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا از طرح شبکه سینمای خانگی AMC برای پذیرش ارز دیجیتال دوج‌کوین استقبال کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا از طرح AMC برای پذیرش ارز دیجیتال دوج‌کوین استقبال کرد.

بر اساس اعلام آدام آرون، مدیرعامل شرکت سینمایی AMC، این شرکت قصد دارد تا گزینه پرداخت با دوج‌کوین را به فهرست گزینه‌های پرداخت خود اضافه کند.

در یک نظرسنجی که این کارآفرین در صفحه توئیتر خود گذاشته بود، ۷۱ درصد از کاربران از این ایده حمایت کردند.

بیلی مارکوس، هم بنیانگذار دوج‌کوین معتقد است دنبال‌کنندگان با این رای نه تنها از ایده آرون حمایت کردند بلکه به نوعی به او گفتند که باید استفاده بیشتری از دوج کنند. این دقیقا همان چیزی است که ایلان ماسک، قدرتمندترین حامی دوج‌کوین انجام می‌دهد.

مارکوس البته به دنبال چیزی فراتر از خوشحالی حامیان دوج‌کوین است، او در اطلاعیه ۱۶ سپتامبر خود اعلام کرد که به دنبال اضافه کردن اتریوم، لایت‌کوین و بیت‌کوین‌کش به AMC است.

اوایل سال جاری، اسپیس‌ایکس دوج‌کوین را به عنوان ارز پرداخت برای ماموریت پرواز به ماه پذیرفت، ماموریتی به نام دوج-۱ که سال آینده انجام خواهد شد.

اوایل ماه می هم ماسک از کاربران توئیتر خواست که نظرشان را در مورد پذیرش دوج‌کوین در تسلا بیان کنند. بعد از این که تسلا از پذیرش بیت‌کوین سر باز زد، این شرکت همچنان به انتقاد از بیت‌کوین ادامه می‌دهد.

ماه گذشته نیز مارک کوبان میلیاردر معروف اعلام کرده بود که دوج‌کوین از نظر سازگاری با کالاها قوی‌ترین رمزارز بوده و این موضوع را مدیون جامعه حامیات خود است.

در جریان معاملات امروز بازار رمزارزها، دوج‌کوین تقریبا بدون تغییر باقی مانده ولی بازدهی هفتگی این ارز دیجیتال منفی ۱۵ درصد بوده است. دوج‌کوین در چند هفته اخیر با سقوط چند پله‌ای از نظر ارزش بازار در رتبه دهم قرار گرفته است.

مهمترین اخبار بازار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ددد

    دوج اکوین بهترین ارز شناخته شده است واینده خوبی در پیش دارد