کد مطلب: ۵۳۷۹۱۰

در گفتگو با یک کارشناس مطرح شد:

چرا ارزهای دیجیتال رشد کردند؟

چرا ارزهای دیجیتال رشد کردند؟

ارزهای دیجیتال با شروع سال ۲۰۲۱ رشدهای نجومی زیادی داشتند و حتی برخی از ارزهای دیجیتال از ابتدای سال ۲۰۲۱ بیش از ۵ هزار درصد رشد کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، این روزها رشدهای نجومی ارزهای دیجیتال خبرساز شده اما چرا ارزهای دیجیتال رشد می‌کنند؟

مهشید داداش‌زاده، کارشناس بازارهای مالی در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با ارزهای دیجیتال گفت: رشد برخی از این ارزهای دیجیتال به شدت تند بوده و مثلا ارزی مثل دوج‌کوین در کوتاه‌مدت رشد هزار درصدی حاصل کرده است اما بحث اینجاست که ارزهای دیجیتال حدود ۱۰ سال است معامله می‌شوند اما از مهر ماه پارسال است که دوباره بر سر زبان‌ها افتادند.

این کارشناس در ادامه گفت: تحلیل تکنیکال در این بازار خیلی جواب می‌دهد و این موضوع به این دلیل است که بازار با عرضه و تقاضا جلو می‌رود.

داداش‌زاده در ادامه گفت: از مهر پارسال به بعد پول زیادی وارد بازار شد و حجم مارکت ارزهای دیجیتال بالا رفت و همین موضوع باعث شد تا ارزهای دیجیتال رشد زیادی داشته باشند. این بازار حدود ۱۰ سال است که وجود دارد اما بیشترین رشد را در سال ۲۰۲۱ داشته است. از طرفی تبلیغات هم در این میان بی‌تاثیر نبوده است.

این کارشناس در رابطه با بیت‌کوین گفت: اگر بیت‌کوین محدوده ۵۰ هزار دلار را از دست می‌داد و اصلاح قیمتی شدید شروع می‌شد بازگشت به این سقف زمانی زیادی می‌خواست اما نوسان بیت‌کوین و بازگشت آن از محدوده حمایتی خود اعتماد را در بازار نگه داشت و این موضوع می‌تواند خوب باشد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • نقی

    خیلی خبر چرندی بود

  • بورس=کلاه گشاد

    آخه اینم شدسوال کل دنیا درحال پیشرفته ایران داره همچنان باچرتکه تخم مرغ هاشو میشماره

  • ناشناس

    فقط اتریوم کلاسیک

  • عماد صدیقین

    من حس میکنم که من را دست انداختند