کد مطلب: ۳۹۳۰۷۴

روایتی از رفتار متفاوت آذری جهرمی

روایتی از رفتار متفاوت آذری جهرمی

آذری جهرمی به خانه یکی از هموطنان گنابادی برای صرف آب دوغ خیار رفت. این هموطن در رابطه با حضور وزیر ارتباطات گفته است: «اومد زد و رفت، جای همه ایرانم خالی».

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از کلیک ، در پی خبری که دیروز در کلیک در رابطه با کامنت‌های وزیر منتشر شد، امروز شاهد اتفاقی به مراتب جالب تر بودیم (حاجی هوا گرمه، خیلی گرمه). آقای وزیر با انتشار عکس هایی در اینستاگرام خود اعلام کرد در گناباد به سر می‌برد.

کامنت‌های زیادی زیر این پست رد و بدل شده و وزیر پاسخ داده است. در این میان، یکی از هموطنان گنابادی با نوشتن کامنتی با مضمون: «حاجی اگه می دونستم قراره بیای گناباد میگفتم بیای خونه واسه ظهر آبدوغ خیاری چیزی می خوردیم». وزیر در پاسخ نوشته: «تا شب هستم آدرس لطفا!»

111

در ادامه این مکالمه، با پیگیری متوجه شدیم وزیر پایه و شوخ طبع ما با قبول دعوت هموطن گنابادی بر سر سفره آنها نشسته است. هموطن مذکور با انتشار چند عکس از آذری جهرمی بر سر سفره در حالی که آب دوغ خیار صرف می کردند، جای تمام ایرانی ها را خالی کرد.

112

با پیگیری متوجه شدیم جهرمی حدود یک ساعت مهمان سفره هموطن گنابادی شده و تاکیدا از او خواسته بر سر سفره جز آب دوغ خیار که وعده داده شده، غذای دیگری نباشد.

وزیر در زمانی که مهمان هموطن گنابادی بوده، در رابطه با کار هموطن مذکور صحبت کرده و با رفتاری صمیمانه حکم مهمانی را داشته که یک ایرانی میزبانش بوده است. وزیر جوان شوخ طبع ما، این روزها حسابی پایه بودنش را به رخ می کشد و ثابت می کند چقدر از جنس ما مردم ایران است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    من هیچوقت ریا کاری مسئولان و باور نمیکنم هیچوقت و هیچکس