کد مطلب: ۵۳۶۶۶۳

در گفتگو با یک کارشناس مطرح شد:

سرنوشت رمزارزها چه می‌شود؟ / به محدوده سیو سود رسیدیم؟

سرنوشت رمزارزها چه می‌شود؟ / به محدوده سیو سود رسیدیم؟

چند وقتی است که بیت‌کوین در محدوده ۵۶ تا ۵۸ هزار دلار نوسان می‌کند و برخی کارشناسان عقیده دارند بیت‌کوین رشد می‌کند و برخی از کارشناسان هنوز اصلاح را محتمل می‌دانند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بعد از سقف‌شکنی اتریوم و رسیدن این ارز به محدوده ۳ هزار دلار برخی از کارشناسان با استناد به رشد اتریوم نوید رشد بازار را دادند و روند بازار کریپتوکارنسی را صعودی دانستند اما بیت‌کوین بر خلاف آلت‌کوین‌ها هنوز نتوانسته به محدوده ۶۰ هزار دلار برسد و این موضوع کمی تصمیم‌گیری برای سرمایه‌گذاری در بازار کریپتوکارنسی‌ها را سخت می‌کند.

حسین شیبانی، کارشناس و تحلیلگر بازارهای مالی در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با بازار کریپتوکارنسی‌ها گفت: معمولا رشد رمزارزها همیشه با حمایت بیت‌کوین همراه بود اما در سقف‌شکنی اخیر اتریوم، بیت‌کوین نتوانست همراه با بازار رشد کند و این موضوع می‌تواند سناریوی اصلاح بازار را پررنگ‌تر کند.

این کارشناس در ادامه گفت: بیت‌کوین بعد از ریزش تا محدوده ۴۸ هزار دلار حتی یک بار هم نتوانسته به محدوده ۶۰ هزار دلار برخورد کند و این موضوع یعنی زور خریدار در این ارز کم است.

شیبانی در ادامه گفت: در بازارهای مالی همه به دنبال اصلاح هستند تا در قیمت پایین اقدام به خرید کنند اما در کشور ما تا حرف اصلاح بازار می‌زنیم همه ناراحت می‌شوند. سوال من اینجاست که مگر بازاری داریم که بدون اصلاح همیشه و دائما در حال رشد باشد؟ اگر کسی در این بازار حرفه‌ای باشد اصلاح را برای خود فرصت می‌داند و از این فرصت استفاده می‌کند.

این کارشناس در رابطه با احتمال اصلاح گفت: به نظرم داریم به محدوده اصلاح بازار نزدیک می‌شویم و برای اینکه به هدف ۱۰۰ هزار دلاری برسیم باید بازار اصلاح داشته باشد و بعد دوباره رشد کنیم و احتمالا این اصلاح تا کف قبلی بیت‌کوین که همان ۴۸ هزار دلار است ادامه داشته باشد. بعد از کاهش سلطه بیت‌کوین دو سناریو مطرح بود که اولی رشد آلت‌کوین‌ها و دومی اصلاح بیت‌کوین بود. آلت‌کوین‌ها رشد کردند اما بیت‌کوین با این رشد همراه نشد.

شیبانی در پایان گفت: این محدوده هدف بسیاری از فعالان بازار برای سیو سود بوده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بیشتر کسانی که در بورس لعنتی ایران ضرر کردن الان در ارزهای دیجیتال دارن جبران میکنن باز هم خدا پدر و مادر اینا رو بیامرزه که ملت رو از دست دزدای سرگردنه نجات دادن

  • ابوالفضل

    سیب در بازار بالای ۲۰ تومن و مردم فقط نظاره گرن حالا تو دست باغدار مونده این نرخ صادراتی چی کرده با مردم

  • ناشناس

    با سلام درهمه بازارها اصلاح وجود دارد اما دربورس ایران اصلاح نیست و ریزش است مگر۸ ماه هم اصلاح می شود و تمامی سهامداران خرد درضرر ۸۰درصدی هستند .

  • ناشناس

    والا اگه توی ارزای دیجیتال ضرر کنیم بهتره تا بورس. لااقل میدونیم بعد اصلاح دوباره رشد میکنه نه اینکه پولمونو گرو بگیرن

    • علیرضا

      داداش ارزای دیجیتالم داستانشون عین همین بورس خود ماس، الان دارن اینجوری حمایتش میکنن ک یهو سرمایه مردمو بالا بکشن

    • ناشناس

      مگه ارز دیجیتال وابسته به دولت ماست…تا حالا دیدی تکی بورس امریکا مثل بورس ایران رفتار کنن

  • ناشناس

    با آموزش هیچ موقع ضرر نمیکنید

  • حمید

    من 1300 تو بورس که داشتم ،که شد 400 تومن .با 250 نقدینگی که تو بورس با ضرر نقد کردم وارد شدم .خدارو شکر بخش زیادی از ضررام برگشت .واقعا تو این فکرم اون سهم هایی هم که با ضرر 50تا 60درصد تا الان نگهداری کردم به امید اینکه بخشی ازش جبران بشه ،همون ها رم نقد کنم بیام اینطرف چون هر روز وعده ارزندگی و برگشت و کمک یک‌درصد از صندوق ذخیره ….
    رو میدن و هیچ اتفاقی نمیوفته .تقریبا 5 سالی بود با بورس آشنا شده بودم و اشتباهم این بود که فکر نمی‌کردم روزی برسه سهمی با منفی 70 داشته باشم ‌‌.اینا رو هم نقد میکنم و بورس بخواد دوباره بترکه هم دیگه وارد بورس نمیشم که اینجوری زیر پام خالی بشه و تا این حد سرم کلاه بره

  • ناشناس

    من نه دروغ گفتم نه حرف زشتی زدم چرا پس منتشر نمیکنید.

  • ناشناس

    مامان هنوزیادنگرفتم ازیه چیزی که هنوز کامل اطلاع نداریم تعریف نکنیم .فرداروزه که یه عده همین بازاررمزارزها روهم دستکاری کنن..یعنی بهت بگم یه چیزی پاش به این مملکت ما برسه دیگه واویلاست…پس عزیزان نه ازاین بازارتعریف کنید نه یه روزی بگیدفلانه…

  • ناشناس

    ای کاش از همان اول به جای بورس در ارز دیجیتال سرمایه گزاری میکردم الآن در این شش ماه ۱۳۰۰ درصد از ارز دوج کوین در سود هستم خدا پدر و مادرشون رو بیامرزه .
    علی برکت الله

  • ناشناس

    داشاغوا سرمه مردمی اصلاح می شه یکی دوروز تو بگو ده روز اصلاح که بیش از یک سال باشه اصلاح نیست این زلزله است نه ریزش زلزله بورس برو تو بورس و منتظر اصلاح باش تو احمق