کد مطلب: ۵۳۰۳۱۳

در گفتگوی تجارت‌نیوز با دو کارشناس مطرح شد:

سودهای نجومی در ارزهای خبری / دوج‌کوین بخریم یا نه؟

سودهای نجومی در ارزهای خبری / دوج‌کوین بخریم یا نه؟

ارز دوج‌کوین که از حمایت ایلان ماسک برخوردار است در یک هفته اخیر حدود ۳۵۰ درصد بازدهی مثبت داشته است. اما چرا کارشناسان عقیده دارند دوج‌کوین ارزنده نیست؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، دوج‌کوین برخلاف دیگر ارزهای دیجیتال، در ابتدا برای هدف خاصی ساخته نشده بود. با این حال، چند ماه پس از شروع به‌ کار و افزایش محبوبیت آن، حامیان اولیه این ارز دیجیتال اعلام کردند که از دوج‌کوین برای پرداخت انعام به فعالان اینترنت در ازای خدمات‌شان و کمک به خیریه‌ها استفاده می‌کنند.

دوستانه بودن جامعه و نام جالب دوج کوین در کنار این هدف انسانی که برای آن در نظر گرفته شده بود، طرفداران آن را چند برابر کرد. این ارز در شش ماه گذشته حدود ۱۰ هزار درصد رشد کرده و در یک هفته گذشته نیز بازدهی ۳۵۰ درصدی داشته است.

اما سوال اصلی اینجاست که چرا کارشناسان عقیده دارند این ارز ارزنده نیست؟ رشدهای نجومی این ارز ریسک سرمایه‌گذاری را بالا می‌برد؟

مریم محبی، کارشناس بازارهای مالی در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با اخبار فاندامنتال و تاثیر این اخبار بر بازار کریپتوکارنسی گفت: اخبار بنیادین در ارزهای دیجیتال در حال شکل‌گیری است و به دلیل اینکه جو بازار ارزهای دیجیتال مثبت است این اخبار تاثیر مثبتی بر این بازار می‌گذارد. اخباری مانند فروش ماشین‌های کمپانی تسلا با ارزهای دیجیتال، پذیرفته شدن رمزارزها در یک بورس و توئیت‌های حمایتی ایلان ماسک از برخی از رمزارزها باعث رشد ناگهانی برخی از ارزها می‌شود.

این کارشناس در ادامه گفت: فعلا هر خبری می‌تواند مثبت تلقی شود اما باید توجه داشت که بازارهای مالی همیشه سمت و سوی مثبت ندارند.

رضا شیرازی، کارشناس و تحلیلگر بازارهای مالی هم در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با ارز دوج‌کوین گفت: ارز دوج‌کوین یک ارز خبری است و با اخبار بالا و پایین می‌شود. این ارزها برای سرمایه‌گذاری بلندمدت توصیه نمی‌شوند اما به این معنا نیست که این ارزها سودآور نیستند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ا رز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مجتبی

    تا حالا کجا بودی که برای بورس کارشناسی میکردی نکنه گمنانم بودی

    • ناشناس

      آقا رضا واقعن فکر میکنید هنوز دوج کوین بره بالا این دو روز که خیلی کاهش داشت 20 درصد ریزش داشت من هنوز نگه دارم واقعن یک دلار میشه

    • سام

      ریزش بدی داره مطمئن باشید

  • ناشناس

    نمیدانم. در پس پرده چه خبرهایی است؟از شرکت‌های هرمی چند سال پیش سر مردم کلاه گشاد رفت. باید از طرف دولت مردان شفاف سازی شود.

  • رضا

    بنظرم من که خیلی وقته ارز دیجیتال کار میکنم دوج کوین حتما بخرین راحت تا ۳۰هزارتومن پیش خواهد رفت

    • ناشناس

      با شما موافقم اقا رضا…

    • ناشناس

      منم خیلی تحقیق کردم دوج کوین احتمالا خیلی رشد پر قدرتی خواهد داشت

  • ناشناس

    کارشناس های تجارت نیوز کلا با بورس و ارز دیجیتال مخالفن , فکر کنم دلال طلا و دلار باشن ??

  • ناشناس

    حمایت ایلان ماسک فقط خبر نیست بلکه واقعیته!…اخباری هم که میزنید بنظر هدفداره …ارز ریپل هنوز نتیجه دادگاهش مشخص نشده که نوشتید در دادگاه پیروز شده!!!…..ارز دیجیتال بورس ایران نیست

  • ناشناس

    خدا کنه توافق عملی بشه و دلار بشه ۴هزار تومن