کد مطلب: ۴۶۹۲۳۰

اسنپ فروشی است یا نه؟

اسنپ فروشی است یا نه؟

خبر خروج سرمایه‌گذار اسنپ از ایران در هفته گذشته، این شرکت تاکسی اینترنتی را به واکنش وادار کرد که تاکید کند شرکت ام‌تی‌ان ایرانسل، «در حال حاضر» قصدی برای خروج از گروه سهام‌داران اسنپ را ندارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در روزهای اخیر رسانه‌ها از قصد شرکت ام‌تی‌ان برای خروج از ایران و خاورمیانه و انتقال سرمایه خود به بازار آفریقا خبر دادند.

بر اساس این خبر، مدیرعامل شرکت MTN به پیچیده‌تر شدن فضای خاورمیانه و کاهش سهم درآمدی شرکت از بازار این منطقه اشاره کرد. به گفته وی، به همین دلیل هم شرکت قصد دارد سرمایه خود را به قاره آفریقا منتقل کند. در مورد ایران، کارشناسان به موضوع چالش‌های مربوط به خروج درآمد سرمایه‌گذار خارجی به دلیل تحریم‌های آمریکا نیز اشاره می‌کنند.

البته به گفته مدیرعامل این شرکت چند ملیتی، خروج سرمایه آن از خاورمیانه به تدریج رخ می‌دهد و MTN ابتدا زیرمجموعه‌های خود را در یمن، افغانستان و سوریه به فروش می‌رساند.

ام‌تی‌ان از جمله سرمایه‌گذاران ایرانسل محسوب می‌شود. ارتباط خبر مورد اشاره به اسنپ نیز در این است که به گزارش ایسنا، گروه MTN در این شرکت تاکسی اینترنتی، ۴۳ درصد سهم دارد.

پس از انتشار خبری با عنوان اسنپ به فروش می‌رسد در تجارت‌نیوز و برخی دیگر از رسانه‌ها، روابط عمومی این شرکت توضیحی را با این مضمون ارسال کرد که اسنپ به فروش نمی‌رسد . در این پاسخ آمده است: «شرکت ام‌تی‌ان ایرانسل، در حال حاضر قصد خروج از گروه سهام‌داران اسنپ را ندارد.»

این موضوع از جمله اخباری است که در آینده صحت و سقم آن بیشتر مشخص می‌شود.

آخرین اخبار حوزه استارتاپ را در صفحه اختصاصی استارتاپ تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حسین

    مالکیت اسنپ خارجیه و قصد خروج نداره از ما گفتن بود

  • سیدجواد

    سلام ما رانندگان اسنپ خواهان خرید سهام هستیم. چنانچه بفروش می‌رسد کلیه رانندگان اسنپ بصورت قسطی میخریم