کد مطلب: ۶۰۴۸۹۷

جدیدترین تغییرات طرح صیانت / پیشنهاد مجلسی‌ها برای فیلترینگ

جدیدترین تغییرات طرح صیانت / پیشنهاد مجلسی‌ها برای فیلترینگ

رئیس کمیسیون مشترک طرح صیانت از پیشنهاد حذف «بند مسدودسازی شبکه‌های اجتماعی خارجی» در نسخه اصلاح شده این طرح خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، کسب‌وکارهای اینترنتی و کاربران زیادی نسبت به اجرای طرح صیانت از فضای مجازی اعتراض‌‌های فراوانی کردند، در نهایت رئیس کمیسیون مشترک این طرح، از پیشنهاد حذف بند مسدود شبکه‌های اجتماعی خارجی در این طرح خبر داد.

رضا تقی‌پور رئیس کمیسیون مشترک طرح صیانت از فضای مجازی، ظهر امروز در نشست خبری خود ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون روند مطرح شدن طرح صیانت، تشکیل کمیسیون مشترک و روند بررسی طرح تا این لحظه، از تغییراتی قابل توجه در این طرح خبر داد.

تقی‌پور در این نشست طی سخنانی، گفت: طرح در جلسه دهم کمیسیون مشترک با تصمیم اعضای کمیسیون به مرکز پژوهش‌های مجلس بازگشت تا بعد از بررسی بیشتر پیشنهادات دولت بار دیگر به کمیسیون بازگردد.

وی ادامه داد: در اینجا ما یک جمع بندی از نظرات اعضا داریم و نسخه‌ای را در تاریخ ۱۰ آذر به اتفاق تعدادی از اعضاء کمیسیون جمع‌بندی کردیم که البته یک نسخه رسمی نیست اما به عنوان پیشنهاد در مرکز پژوهش‌ها بررسی خواهد شد.

رئیس کمیسیون مشترک از فضای مجازی همچنین از ایجاد تغییرات قابل توجه و مهمی در طرح خبر داده است. اما هنوز جزئیات آن به طور دقیق مشخص نشده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سامان

    به جای طرح هایی که به نفع مردم نیست به فکر زیر ساخت ها و پهنای باند و سرعت اینترنت باشید. ما نخوایم صیانت شیم باید کیو ببینیم؟؟؟!!!

  • ناشناس

    خسته نباشند آقایان بحمدوالله
    معیشت مردم درست شده مانده
    صیانت آن هم فضای محازی
    بعد هم صیانت از خانه هابا نبودن
    حیوانات خانگی خدا قوت
    بعد صیانت از چیست حتمن
    یک صیانتی هست

    • ناشناس

      حیوانات مثل سگ در دسته گونه مهاجم اند و اولا صدا باعث مزاحمت همسایه می شه و بعد هم انسان ها باعث تولید مثل بیش از حد به هم زدن تعادل اکوسیستم شدن که تعداد بالایی سگ ولگرد. بعدهم سگ توخیابان و پارک امکان حمله به کودکان و غیره دارد چون نه پوزبندی نه قلاده محکمی . دو ادرار برای تعیین قلمرو هر جا انجام می ده . تو خونه یا خیابان انجام می ده.

  • ناشناس

    درود بر صیانت

  • ناشناس

    با مسدودسازی مردم روشهای دیگری پیدا میکنن. به جای این کارا خودتون و اقتصاد کشورو درست کنین. این ضعف شماهاست که باعث شده کشور چنین وصعی پیدا کنه.