کد مطلب: ۷۰۶۴۱۴

قطعی اینترنت ادامه دارد؟

قطعی اینترنت ادامه دارد؟

حال اینترنت و ارتباطات ایران با کم شدن سرعت و قطعی‌های زمان‌بندی شده و هم چنین فیلتر‌های پیاپی روز به روز وخیم‌تر می‌شود. 

به گزارش تجارت‌نیوز ، با توجه به شرایط فعلی اینترنت و فیلترینگ به‌نظر می‌آید دولت قصد ندارد فیلتر شبکه‌های پرمخاطب خارجی را آزاد کند و اینترنت نیز به سمت ملی شدن می‌رود.

به نقل از خبرگزاری دانشجو، عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت گفت: «همان‌طور که قبلا هم مراجع ذیصلاح گفتند، برخی پلتفرم‌های بعضا آمریکایی بستری برای اغتشاشات شده بودند که محدودیت‌هایی بر آن‌ها اعمال شده است.»

زارع‌پور اظهار کرد: تا وقتی این پلتفرم‌ها موجب آسیب به کشور شود، محدودیت آن‌ها ادامه پیدا می‌کند و در صورت صلاحدید مراجع ذیصلاح، مجددا محدودیت آن‌ها برداشته می‌شود و مرجع رسیدگی به این مطلب وزارت ارتباطات نیست.

بازگشت پلتفر‌م‌های فیلتر شده کم‌رنگ‌تر شد

وی افزود: ما در این ایام تلاش می‌کنیم تا مردم برای کسب‌وکار و ارتباطات‌شان کمترین مشکل را داشته باشند.

وزیر ارتباطات گفت: در ایام اخیر محتوایی که در تمام جهان انتشار آن ممنوع است، در این پلتفرم‌ها منتشر شد که طبیعتا محدودیت‌هایی بر آن‌ها اعمال شد.

عیسی زارع‌پور بیان کرد: من به‌عنوان یک کارشناس توصیه می‌کند که مردم کسب‌وکار خودشان را بر محیطی که پایبند قانون جمهوری اسلامی ایران نیست، برنامه‌ریزی نکنند.

زارع‌پور خبر داد: از امروز همکاران ما در وزارت ارتباطات درحال تلاش هستند تا زیرساخت پلتفرم‌های داخلی تقویت شود و مردم در استفاده از این پلتفرم‌ها کمترین مشکل را داشته باشند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.