کد مطلب: ۶۸۸۱۸۹

آیفون ۱۴ چند؟/ آیفون جدید در چند نسخه به بازار می‌آید؟

آیفون ۱۴ چند؟/ آیفون جدید در چند نسخه به بازار می‌آید؟

برخلاف شایعات اخیر در بازار تلفن همراه، آیفون ۱۴، محصول جدید برند اپل با قیمتی مشابه آیفون ۱۳ به بازار عرضه می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اخیرا شایعه شده است که قیمت سری جدید آیفون با قیمت ۸۹۹دلار به بازار عرضه می‌شود و این یعنی آیفون ۱۴ تقریبا ۱۰۰دلار از سری ۱۳ خود گران‌تر است. آیا این ادعا صحت دارد؟

تسنیم گزارش داد، گزارشات جدید حاکی از این است که آیفون ۱۴ احتمالا برچسب قیمت نسل قبلی خود را همچنان حفظ کند. زیرا اپل تمایل دارد قیمت‌ها را پایین نگه‌ دارد.

اپل به‌زودی قصد دارد سری آیفون ۱۴ را معرفی کند. درحالی‌که تاریخ رونمایی از این گوشی‌ها هنوز مشخص نشده است، برخی گزارش‌ها نشان می‌دهند شرکت اپل قصد دارد سری آیفون ۱۴ را با قیمتی بالاتر از سری آیفون ۱۳ به‌فروش برساند.

از آنجایی که عمدتا مدل‌های نسل جدید گوشی‌های اپل ۱۰۰دلار نسبت به مدل‌های قبلی خود گران‌تر هستند، این الگوریتم قیمتی نیز برای مدل‌های آینده پیش‌بینی می‌شود. طبق این شایعات، آیفون ۱۴ با برچسب قیمت ۸۹۹دلار عرضه می‌شود.

حالا طبق گزارشی جدید شایعات قبلی درمورد قیمت این محصولات احتمالا درست نیست و شرکت اپل تصمیم دارد قیمت آیفون ۱۴ را در سطح مدل‌های کنونی این محصول نگه‌ دارد. اپل قصد دارد در شرایط کنونی جهان و رکورد اقتصادی سرتاسری، همچنان فروش خوبی را تجربه کند.

باید توجه داشت که امسال شاهد معرفی نسخه‌ی مینی آیفون ۱۴ نیز نخواهیم بود. به‌همین‌دلیل افزایش قیمت مدل پایه‌ آیفون‌های بعدی اپل به ۸۹۹دلار، نقطه‌ی ورود این سری را به‌میزان درخور توجهی افزایش می‌دهد.

طبق گزارشات جدید، آیفون ۱۴ درست مثل آیفون ۱۳ با قیمت ۷۹۹دلار عرضه می‌شود.

همچنین درخصوص دیگر نسخه‌های آیفون انتظار می‌رود آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرومکس به‌ترتیب با برچسب قیمت ۱۰۹۹دلار و ۱۱۹۹دلار درسترس مشتریان قرار گیرند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.