کد مطلب: ۵۷۶۶۸۴

در گفتگو با یک کارشناس مطرح شد:

مراقب محدوده حمایتی بیت‌کوین باشید! / تکنیکال سیگنال خرید صادر کرد

مراقب محدوده حمایتی بیت‌کوین باشید! / تکنیکال سیگنال خرید صادر کرد

بیت‌کوین روندی رنج به خود گرفته و در محدوده ۴۷ هزار دلار معامله می‌شود. چه سناریوهایی برای بازار رمزارزها مطرح است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، ناتوانی بیت‌کوین از شکستن مقاومت ۵۰ هزار دلار گمانه‌زنی در رابطه با اصلاح مقطعی بازار رمزارزها را بیشتر کرده است.

امیرحسین نام‌آور در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با روند بازار گفت: بازار روند رنج به خود گرفته و بیت‌کوین بیت ۴۶/۵ هزار دلار تا ۵۰/۵ هزار دلار نوسان دارد. به نظرم شکست هر کدام از این محدوده‌ها باعث صعود یا نزول ۱۰ درصدی بیت‌کوین می‌شود.

این کارشناس در رابطه با محدوده‌ها مقاومت و حمایت بازار گفت: اولین محدوده مقاومتی برای بیت‌کوین محدوده بین ۵۰ تا ۵۱ هزار دلار است که در صورت شکست این محدوده بیت‌کوین می‌تواند تا ۵۳ هزار دلار حرکت کند و احتمالا شکست مقاومت ۵۰ هزار دلار باعث رشد حدودا ۱۰ درصدی می‌شود. اولین ناحیه حمایتی بیت‌کوین در صورت از دست دادن محدوده ۴۶/۵ هزار دلار محدوده ۴۴ هزار دلار است.

نام‌آور در ادامه گفت: فک نمی‌کنم بیت‌کوین به سادگی بتواند محدوده مقاومت خود را پشت سر بگذارد و به نظرم بازار به استراحت نیاز دارد. در حال حاضر بازار مناسب نوسان‌گیری است و برای ورود سرمایه‌گذاران بلندمدت مناسب نیست.

بازار از دیروز تا امروز

بازار رمزارزها نسبت به ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱/۵ درصد رشد کرده اما بیت‌کوین تغییر قیمت خاصی نداشته است.

اندیکاتور مکدی هنوز سیگنال خرید صادر نکرده اما به نظر می‌رسد اگر چند کندل دیگر مثبت باشد سیگنال خرید از این اندیکاتور صادر می‌شود.

شاخص مقاومت نسبی از زیر محدوده خنثی بازگشته و حرکت صعودی خود را شروع کرده است.

کندل‌ها در کف اندیکاتور بولینگرباند قرار دارند و این اندیکاتور در محدوده قیمتی ۴۶ هزار و ۷۰۰ دلار سیگنال خرید صادر کرده است. زمانی که کندل‌ها کف بوبینگرباند را سوراخ می‌کنند تمایل بیشتری به بازگشت روند نشان داده می‌شود و در نمودار ۴ ساعته بیت‌کوین، کندل‌ها در محدوده ۴۶ هزار و ۷۰۰ دلار کف بولینگرباند را سوراخ کردند. بعد از صدور سیگنال توسط این اندیکاتور هدف اول محدوده ۴۷ هزار و ۸۰۰ یعنی میانه کانال بولینگرباند است.

در ۲۴ ساعت گذشته ارز دیجیتال REV بیشترین بازدهی را در میان ۱۰۰ ارز برتر مارکت‌کپ داشت. این ارز در یک هفته گذشته بیش از ۱۰۰ درصد رشد کرده است.

در حال حاضر مناسب نوسان‌گیران است و کسانی که فکر سرمایه‌گذاری بلندمدت دارند باید برای منتظر اصلاح یا شکسته شدن ناحیه مقاومت بمانند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.