کد مطلب: ۳۱۹۰۴۶

چرا باتری موبایلم خراب شده است؟

چرا باتری موبایلم خراب شده است؟

خراب شدن باتری موبایل یا به اصطلاح خالی شدن باتری یکی از مشکلات رایج بین اغلب افرادی است که مدت‌هاست از موبایل‌های خود استفاده می‌کنند.

خراب شدن باتری موبایل یا به اصطلاح خالی شدن باتری یکی از مشکلات رایج بین اغلب افرادی است که مدت‌هاست از موبایل‌های خود استفاده می کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، استفاده از موبایل به موضوعی متداول بین اغلب افراد تبدیل شده است. درواقع بسیاری از افراد قادر به ترک موبایل خود نیستند. اما اگر باتری موبایل شما خراب شود، همیشه تقصیر برندها نیست و گاهی هم مقصر رفتارهای نادرست خود شما است:

شارژرهای قلابی

اول از همه به سراغ شارژرتان می رویم. اگر شارژر اصلی موبایلتان خراب شده است، به سراغ شارژرهای اصلی محصول خود بروید و دور شارژرهای قلابی و ارزان را خط بکشید. شارژرهای ارزان قیمت و قلابی به بهای خراب شدن باتری موبایلتان تمام می شود.

مرتب در شارژ بودن

اگر عادت دارید ساعت‌ها پس از پر شدن باتری، موبایلتان را در شارژ نگه دارید پس باید عطای سلامت گوشی را به لقایش ببخشید. هر بار موبایلتان را به شارژ می زنید سعی کنید به سرعت در انتهای زمان شارژ گوشی را از شارژر جدا کنید تا با خراب شدن باتری خداحافظی کنید.

با شارژ صفر درصد خداحافظی کنید

شارژ صفر درصد را همه ما می شناسیم، به خصوص وقتی در حال چت کردن یا تماشای ویدئو هستیم. بهتر است پیش از آن که شارژ موبایلتان صفر درصد شود، آن را به شارژ بزنید. این موضوع به حفظ باتری موبایلتان کمک می کند.

قاب‌های تقلبی

گاهی مشکل از قاب‌های موبایل تقلبی شروع می‌شود. درواقع خراب شدن باتری موبایلتان زیر سر قاب هایی است که باعث می شوند موبایل بیش از حد داغ کند و در نتیجه باتری آسیب دیده و خراب شود.

افراط در استفاده

اگر از گوشی خود بیش از حد استفاده می کنید پس طبیعی است که باتری موبایلتان نیز خراب شود. خراب شدن باتری موبایل یک موضوع عادی برای کاربران پر مصرف است.

نصب برنامه‌های مخرب و جعلی

برخی از برنامه‌های مخرب که از درگاه های نا امن نصب می‌شوند زمینه ساز فشار بر باتری موبایل و خراب شدن باتری می شوند این موضوع را می توان در مورد کاربران اندرویدی بیشتر مشاهده کرد.

منبع: انتخاب

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.