کد مطلب: ۵۳۶۲۹۴

اتریوم کانال ۳۱۰۰ دلاری را فتح کرد، بنیانگذارش میلیاردر شد

اتریوم کانال ۳۱۰۰ دلاری را فتح کرد، بنیانگذارش میلیاردر شد

در معاملات امروز بازار رمزارزها، هر واحد اتریوم که شب گذشته وارد کانال ۳۰۰۰ دلاری شده بود، امروز کانال ۳۱۰۰ دلاری را نیز فتح کرد تا همچنان به رشد شارپی خود ادامه دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جریان معاملات امروز بازار جهانی رمزارزها، اتریوم با عبور از مرز ۳۱۰۰ دلاری کانال جدید دیگری را فتح کرد تا همچنان به روند صعودی خود ادامه دهد. بازدهی این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته به بیش از ۸ درصد رسیده و بازدهی هفتگی آن نیز از مرز ۳۶ درصد گذشته است.

2

این دارایی روز گذشته توانسته بود مقاومت روانی ۳۰۰۰ واحدی را با قدرت پشت سر بگذارد و حالا در محدوده بالای ۳۱۰۰ دلار در حال معامله است. اتریوم که در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴۰ میلیارد دلار معامله شده از ابتدای سال ۲۰۲۱ بیش از ۳۰۰ درصد بازدهی را به ثبت رسانده است.

با عبور اتریوم از مرز ۳۱۰۰ دلار، ویتالیک بوترین، هم‌بنیانگذار اتریوم که چندی پیش آدرس کیف پول اتریوم خود را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته بود و موجودی آن ۳۳۳ هزار و ۵۲۰ اتریوم بود حالا میلیاردر شده چرا که ارزش این مقدار اتریوم امروز ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون دلار است.

مهمترین اخبار رمرارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    منتظر سقوط ارزهای دیجیتال باشید .و ضرر ایرانیها .بیشتر از همه هست چون ریال را تبدیل به دلاری کردند که حال با سقوط دلار هر روز بیشتر ضرر میکنند .در مقطع کنونی به نفع ایرانیهاست که بفروشند و برای مدتی عقب نشینی کنند .

    • ملانصرالدین

      شما فوضولی مرم و نکن به کار خودت برس، با این تحلیلای ابگوشتیتون

  • ناشناس

    خوب که چی اعلام میکنید تا مردم روی قله بخرن 🙂

  • پژمان

    ملت ایرانی ا حق از بورس درس نگرفتن حالا رفتن سراغ ارز دیجتال

  • ناشناس

    مقاومت اتریم اوجش ۳۲۵۰۰ هزار دلار است نهنگها اینجا سیو سود می کنند ویک دفعه تا ۲۷۰۰۰ دلار برای پله اول سقوط وبرای پله دوم ۲۴۰۰ دلار پایین می اید الان کم کمک فقط سیود سود هست الان اوج اتریم است هیچ وقت هیچ بازاری شارپی بالا نمی رود

  • ناشناس

    مردم سر در گم از این شاخه به اون شاخه می پرنن یه عده وارد هستن سود می کنن در میان یه عده هم سرمایه شون از دست میدن

  • ناشناس

    وقتی تا 2000 سقوط میکرد کسی نگاش نمیکرد حالا که داره قله میزنه حاضرن بخرن، واقعا اگر مردم سواد بازار مالی داشتن هیچ نهنگی سود نمیکرد.

  • مجید

    با توجه به افزایش شارپی رمز ارزها مخصوصا اتر،اصلاح قیمت ناگهانی هم خیلی محتمل هست،اینجا ایرانیا خیلی متضرر میشن،چون متاسفانه صرافی ها علاوه بر کارمزد ترید، دارن با دلار ۲۵۲۰۰ تتر رو حساب میکنن،و از طرف قیمت دلار الان تا مرز ۲۱۰۰۰ تومن پایین اومده،
    بنظرم معقول هست که الان فروش بشه ومنتظر خرید در قیمتای اصلاحی باشن(چون واقعا این صعود شارپی نزول سختی هم داه)