کد مطلب: ۵۹۵۲۷۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اتفاق جدید برای طرح صیانت در امروز

اتفاق جدید برای طرح صیانت در امروز

کلیات طرح صیانت از فضای مجازی و ایجاد شبکه ملی امروز در جلسه ششم کمیسیسون مشترک با رای نمایندگان بررسی می‌شود و در صورت به تصوبب نرسیدن، ظرف ده روز کلیات دیگری باید جایگزین شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بررسی آیین‌نامه داخلی کمیسیون این طرح ۱۶ آبان در پنجمین جلسه کمیسیون مشترک پایان یافته است و امروز در جلسه ششم این کمیسیون کلیات این طرح با رای نمایندگان بررسی می‌شود.

در پنجمین جلسه کمیسیون بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران، آیین‌نامه این کمیسیون در نهایت به تصویب رسید، اکنون پس از پایان بررسی آیین‌نامه داخلی، از جلسه آتی نمایندگان به بررسی طرح می‌پردازند.

امروز قرار است کلیات طرح بررسی شود، اما براساس ماده ۱۵ آیین‌نامه، پیش از رای‌گیری برای کلیات طرح نظر نماینده بخش خصوصی و مرکز پژوهش‌ها و درصورت موافقت رئیس کمیسیون و درخواست ۳ نفر از اعضا، سایر ذینفعان شنیده می‌شود.

پس از بررسی‌ها نظر نماینده دولت شنیده می‌شود. همانند صحن مجلس ۳ نفر موافق و ۳ نفر مخالف از نمایندگان کمیسیون به مدت پنج دقیقه صحبت می‌کنند.

سپس کلیات طرح به رای گذاشته می‌شود، اما اگر کلیات رای نیاورد، نمایندگان باید ظرف ۱۰ روز طرح جایگزین به کمیسیون پیشنهاد دهند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • رضا

    به نظر من تا میتوانید زنجه موره بکنید هر جا که میتوانید کامنت بگذارید واقعا اثر دارد و به بیانات گهربار ارتش سایبری التفات نکنید تنها موافقان این طرح صیانت همین ها هستند که کارشان بعد از اجرای این طرح سکه میشود و فقط بلدند لایک و دیس لایک بدهند و آیه یاس بخوانند بله اعتراض شما اثر دارد و باعث عقب نشینی آنها میشود چون بدون همکاری کاربران بعید است کاری از پیش ببرند در هیچ زمینه ای کوتاه نیایید فردا دیر است تا همین لجظه از یکی سری محدودیتها عقب نشینی کردند چون ثابت شده برایشان هزینه دارد این قدر ممارست کنید تا آخر از این طرح کاغذ پاره ای از قوانین بین اللمللی باقی نماند.

  • صالح

    درود بر طرح مقدس و پاک صیانت
    باید سریع عامل فساد و گناه که اینترنت خارجی است مسدود شود.

    • محمد

      خواب دیدی خیر باشه هیچ طرحی این کار را نمیتونه بکنه تهش چند تا قانون وضع میکنند تا خلا قانونی را مثلا پر بکنند حالا هی تو برو دیسلاک گله ای بده هه هه هه … .

    • حمید

      داداش با چه ابزاری دیس لایک و دیس لایک گروهی میدی ! تابلو هستش جعلی هستش چون بدون اینکه تمام کامنتها را بخوانند به هر نوع نظر مخالفی نظر منفی میدهند حتما از یک نوع نرم افزار تغییر آی پی استفاده میکنی یا تو خود همین سایت دسترسی داری نمونش را قبلا تو یوتوب دیده بودم که لایک و دیس لایک را کم و زیاد میکردند .

    • صالح

      ای کاش یکی همین حرف رو به خودتون میزد
      رفتید تو کارزار با 100 تا اسم مختلف و ایمیل های متفاوت امضای الکی زدید که مثلا مردم مخالفن؟؟؟در حالی که هممون خوب میدونیم که اون کارزار آمار واقعی اش نزدیک 20 هزار تاست. فوقش 30 هزار نفر

    • امید

      آمار دروغین کارزار چی؟؟

    • ناشناس

      من چه گناهی کردم که تو ایران به دنیا اومدم ؟ فکر نکن خیلی آدم خوبی هستی که دارین سرنوشت میلیون ها آدم رو به فنا میدید