کد مطلب: ۶۶۵۹۵

احتمال کاهش نرخ مکالمات بین ایران و عراق / ارائه وای‌فای رایگان در اربعین

احتمال کاهش نرخ مکالمات بین ایران و عراق / ارائه وای‌فای رایگان در اربعین

معاون وزیر ارتباطات از تقسیم کار ارتباطات اربعین حسینی امسال بین ۳ اپراتور موبایل خبر داد و گفت: ۳ اپراتور مسئولیت ارائه وای‌فای رایگان با هزینه خود در مسیر نجف تا کربلا، ۱۵ کیلومتری مرز مهران تا شلمچه و ارائه محتوای ویژه زائران را برعهده دارند.محمدجواد آذری جهرمی در جمع خبرنگاران از تدابیر ویژه وزارت

5037a628b9646c0686dba6de35f19f0e_XL.jpg معاون وزیر ارتباطات از تقسیم کار ارتباطات اربعین حسینی امسال بین ۳ اپراتور موبایل خبر داد و گفت: ۳ اپراتور مسئولیت ارائه وای‌فای رایگان با هزینه خود در مسیر نجف تا کربلا، ۱۵ کیلومتری مرز مهران تا شلمچه و ارائه محتوای ویژه زائران را برعهده دارند.
محمدجواد آذری جهرمی در جمع خبرنگاران از تدابیر ویژه وزارت ارتباطات برای برقراری ارتباطات در ایام اربعین حسینی امسال خبر داد و اظهار داشت: با تشکیل کمیته ارتباطات اربعین، هم‌اکنون مذاکرات بین ایران و عراق در این مورددر حال انجام است.

معاون وزیر ارتباطات گفت: این کمیته متشکل از شرکت ارتباطات زیرساخت و اپراتورهای موبایل درصدد بهبود کیفیت ارتباطات زائران اربعین امسال هستند.

وی تشریح کرد: در این باره طرف عراقی برای افزایش ظرفیت شبکه خود نسبت به سال گذشته قول مساعد داده است. شرکت ارتباطات زیرساخت نیز ظرفیت مدارس بین‌المللی خود را افزایش داده و اپراتورهای موبایل ایرانی نیز اقدامات مشترکی را برای بهبود کیفیت انجام خواهند داد.

به گزارش فارس، جهرمی با توضیح اقدامات اپراتورهای موبایل ایرانی گفت: امسال کارها بین سه اپراتور تقسیم شده است، به این ترتیب یک اپراتور تمامی مسیر نجف به کربلا را با خدمات وای‌فای رایگان و با هزینه خود پوشش می‌دهد. اپراتور دیگر، تأمین ارتباطات اینترنتی مناطق مرزی را برعهده دارد که این اپراتور در 15 کیلومتری مرز مهران و شلمچه با هزینه خود وای‌فای رایگان ایجاد کند و اپراتور دیگر نیز مسئول ارائه خدمات محتوایی شده که برای مثال به زودی فراخوان اپلیکیشن‌نویسی اربعین اعلام می‌شود.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: امسال تلاش کرده‌ایم علاوه بر بهبود کیفیت ارتباطات، تولید محتوا برای زائرین کربلا را نیز مدنظر قرار دهیم.

جهرمی درباره احتمال کاهش نرخ مکالمات بین ایران و عراق در ایام اربعین امسال گفت: مذاکره برای کاهش تعرفه ادامه دارد و منوط به موافقت طرف عراقی است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.