کد مطلب: ۳۳۶۲۶۹

اختلال در اسنپ

اختلال در اسنپ

مشکلاتی که کاربران فضای مجازی در استفاده از اپلیکیشن اسنپ با آن مواجه شده‌اند؛ کاربران را با سوالاتی بی‌جواب روبه‌رو کرده است. آیا اسنپ تاوان پس می‌دهد؟

یکی دو روزی است کاربران اسنپ ، با مشکلاتی در اپلیکیشن مورد استفاده‌شان مواجه هسنند. مشکل کاربران از عدم ورود به این برنامه نشات می‌گرفت.

n82754224 72034892

کاربران اسنپ در زمینه استفاده از این اپلیکیشن با مشکل روبه‌رو شدند.

کاربران پس از ورود به برنامه به صورت خودکار و ناگهانی از برنامه خارج می‌شوند و حتی در مواردی در رسیدن به صفحه اسنپ با ارور 404 مواجه می‌شوند. مشکل نرم افزاری اسنپ در روزهای اخیر مشکلاتی را برای کاربرانش در پی داشته است. در این میان، اسنپ بیکار نمانده و برای حل مشکلش راه چاره اندیشیده است و با ارسال پیامکی جواب صورت مساله را در اختیار کاربرانش قرار داده است. متن این پیامک بدین شکل است:

اسنپی عزیز، در صورت بروز هرگونه اختلال در استفاده از اپلیکیشن اسنپ، لطفا اپلیکیشن خود را پاک و آن را از سیب‌اپ دانلود کنید

راهنمای نصب: bit.ly/snpios

اسنپ راه چاره مشکلش را با این گزینه حل نموده اما جالب است بدانید بروز این مشکل برای اسنپ؛ کابران را علامت سوالی بزرگ مواجه کرد: آیا اسنپ تاوان کاری که با تپسی و بقیه سرویس‌های حمل و نقل آنلاین کرد را پس می‌دهد؟ آیا این مشکل اسنپ به رفتاری که مدتی پیش با عنوان انحصارگرایی از آن انتقاد شده بود ارتباطی دارد؟

مدتی پیش این اتفاق حواشی توئیتری اسنپ را به همراه داشت و بعد از آن، با شکل‌گیری ائتلاف علیه انحصارطلبی پربحث اسنپ سه استارتاپ تپسی، الو‌پیک و ماکسیم طی نامه‌ای مشترک به وزیر ارتباطات، وزیر صنعت و معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور خواستار مقابله با انحصارگرایی اسنپ شده‌اند. اما شورای رقابت هم وارد ماجرا شد و اعلام کرد: اقدام اسنپ ضدرقابتی و انحصاری نیست!

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • آرین

    […]اولا اسنپ اختلال نداشت.فقط در برخی گوشی های آیفون که نرم افزارشون آپدیت نبود مشکل داشت که بسیار ناجیز بود.
    دوما اسنپ سرمایه گذاری نکرده که امثال تپسی بیان از ایده ش استفاده کنن […]
    […]

  • فرهاد

    برنامه اسنپ من نقشه کلا سیاه شده میشه راهنمایی کنید ممنون میشم