کد مطلب: ۷۵۳۶۵۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اینترنت کشور دوباره دچار اختلال شد؟

اینترنت کشور دوباره دچار اختلال شد؟

براساس گزارش‌ها اینترنت کشور دقایقی پیش قطع شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، گزارش‌های کاربران نشان می‌دهد دقایقی پیش دسترسی به اینترنت ثابت و همراه قطع شد. به نظر می‌رسد این اختلال در بازه زمانی 11:44 تا 11:57 صبح امروز رخ داده است.

اختلالات شدیداینترنت در ایران ادامه دارد. رادار ابرآروان و گزارش کاربران نشان‌دهنده اختلالات شدید اینترنت در دقایق گذشته است.

این درحالی است که وب سایت اسپیدتست که مرجع وزارت ارتباطات برای اندازه‌گیری سرعت اینترنت است و همواره وزیر ارتباطات از اطلاعات آن برای اثبات رشد سرعت اینترنت استفاده می‌کند در تازه‌ترین گزارش خود نشان داد که سرعت اینترنت موبایل در ایران در یک ماه اخیر سقوط 7 پله‌ای را تجربه کرده است.

علت قطع اینترنت سراسری توسط شرکت ارتباطات زیرساخت چیست؟

آخوندزاده، مدیر روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد: به دنبال قطعی دقایقی پیش ایجاد شده در اینترنت کشور، شرکت ارتباطات زیرساخت به دنبال بررسی این اتفاق است تا علت آن مشخص شود.(صداوسیما)

امیر لاجوردی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در گفتگو با سیتنا از قطعی اینترنت ابراز بی‌اطلاعی کرده است!

شرکت ارتباطات زیرساخت از مردم عذرخواهی کرد

به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت، صبح امروز از ساعت ۱۱:۴۳ دقیقه به مدت ده دقیقه شاهد افت ترافیک بین الملل بودیم که به سرعت برطرف شد.

شرکت ارتباطات زیرساخت به دلیل این اتفاق از مردم عزیز عذرخواهی می کند. لازم به ذکر است که تیم های فنی در حال بررسی علت بروز این حادثه هستند. (باشگاه خبرنگاران جوان)

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.