کد مطلب: ۵۸۱۰۳۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

از تیپاکس استفاده کنیم یا نه؟

از تیپاکس استفاده کنیم یا نه؟

برخی از مشتریان تیپاکس به تازگی از خدماتی که می‌گیرند ناراضی هستند و می‌گویند که مرسوله‌هایشان دیر به دستشان می‌رسد، با این حال پیگیری‌ها از این شرکت نیز به موقع انجام نمی‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، گزارش‌ها حاکی از آن است که اخیرا خدمات‌دهی نامناسب شرکت تیپاکس به خصوص در به موقع نرسیدن مرسولات به دست مشتریان، باعث نارضایتی بسیاری از کاربران این شرکت شده است.

تیپاکس به عنوان یک شرکت خصوصی پست بین‌ المللی و داخلی در حوزه خدمات ارسال مرسولات فعالیت دارد. اما این شرکت این روزها با عدم درست نظارت روبروست و گویا با توسعه فعالیت خود مشتریان را دچار مشکلات بسیاری کرده است.

به گفته بسیاری از کاربران و مشتریان تیپاکس تعدادی از مرسولات دریافتی دچار مشکل اساسی شدند و از پیگیری تیپاکس برای رفع مشکل خبری در کار نیست.

از تیپاکس استفاده کنیم؟

ممکن است با تاخیر رسیدن تعداد محدودی از مرسوله‌های پستی به دست گیرنده‌ها و یا حتی نرسیدن بسته‌های پستی توسط اداره پست یا تیپاکس دلایل مختلفی داشته باشد. اما تکرار این موضوعات از جمله ضعف‌های اساسی تیپاکس در ارائه خدمات است.

به عنوان مثال بالا رفتن هزینه‌های ارسال ،ارسال نادرست کالا‌ها، پاسخگو نبودن شعب در تهران و شیراز و چند شهر دیگر و تاخیر در ارسال کالا از مشکلاتی است که مشتریان تیپاکس در شبکه‌های اجتماعی از جمله توییتر از آن می‌گویند.

یکی از مشتریان تیپاکس در توییتر نوشت: «بچه‌ها تیپاکس یک هفته‌اس سفارش من رو تحویل نداده. ‏جالب دلیل ارسال نکردن هم پایان ساعت کاریه. ‏تیپاکس عزیز دلیلش فکر می‌کنم بی‌کفایتی هست. وگرنه پیام می‌داد دو هفته دیگه می‌رسه. ‏بهتون پیشنهاد از تیپاکس استفاده نکنید.»

یکی دیگر از کاربران در اعتراض به خدمات‌دهی تیپاکس نوشت: «یکی از بی مسئولیت‌ترین سیستمی که شاهدش بودم، ⁧‫تیپاکس‬⁩ هست! ‏بسته‌ای رو ک طبق تعهدشون از ۲۴ ساعت تا نهایتا ۳ روز از ⁧‫شیراز‬⁩ به ⁧‫تهران‬⁩ باید دست گیرنده میرسید رو، الان روز پنجم هست و اصلا مشخص نیست که بسته من کجاست و آیا به گیرنده تحویل داده میشه یا به شیراز عودت! الان۵ روزه میگن صبر بفرمایید.»

کاربری که به سالم نرسیدن بسته به وسیله تیپاکس معترض بود، نوشت: «تیپاکس قرار بود برام یه بسته بیاره وقتی اورد بازش کردم دیدم کامل خرد شده زنگ زدم شکایت ثبت کردم بعد سه هفته کارشناسشون زنگ زده میگه ما صدای شکسته شدن بستتونو نشنیدیم برا همین مشمول پرداخت خسارت نمیشید واقعا عاشق خدماتشون شدم.»

فردی در همین باره نوشت: «تیپاکس! من چندبار بسته داشتم روی پاکت پاره بوده و آسیب دیده، ممکن بود خود لباس هم کثیف یا خراب باشه.»

سوال اینجاست که چه نوع نظارت و کنترلی بر روی بسته‌های پستی مردم صورت می‌گیرد که این بسته‌ها در زمان درست و سالم به دست مشتریان نمی‌رسد؟ اصلا نظارتی وجود دارد؟

آخرین اخبار مربوط به حوزه استارتاپ را در صفحه اختصاصی استارتاپ تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بسیار بد و بی مسئولیت هستند. یکسال قبل از تهران فندک خریدم و گم شد. نه جبران خسارت کردن و نه هیچی . واقعاً پست سراسری محشره و همه جور جوابگو هستند . هر هفته حداقل سه بسته ارسال و دریافت دارم و یکبار فقط به مشکل خوردم ولی تیپاکس….از اونور کد تخفیف بهم داده رفتم خرید و شرکت میگه تیپاکس با ما قرارداد نداره که بخواد کد تخفیف بده!!(شرکت مهان مد)
    خلاصه فقط بلدن عکس خندان بندازن تو سایت .

  • صادق

    اشغاله بابا من خونه نبودم بجای مثل پست یه هفته تو پست بمونه زدن عدم دریافت توسط مشتری و برگشت خوب مرد حسابی نبودن خونه میشه عدم دریافت

  • ناشناس

    از تیپکس استفاده نکنین یک شرکت بی تعهد و بی مسئولیت است لب تاب من رو با بسته بندی نامناسب تحویل گرفتن و فرستادن و ال سی دی اون رو شکستن و هزینه پستی و بیمه رو از من گرفتن و میگن مقصر فرستنده هستش اونم قبول دار نیست این وسط من موندم و یک لب تاب شکسته و هزینه ای که به من تحمیل کردن

  • ناشناس

    کاملا درسته خبر، تیپاکس افتضاح ترین خدمات و بدترین خدمات مشتریان رو داره، همیشه تاخیر داره، جوابگو نیستند ، رهگیری بسته به روز نیست، کلا استفاده نکنید

  • موسوی

    واقعا این پست بی مسیولیت و بی تعهد شده در رساندن مرسوله به مقصد و مهمتر از آن پررویی و عدم مردم داری شعبات تیپاکس مثل شاهین شهرشان هست که برای ارسال ۱کاغذ به حومه تهران۳۴ تومان گرفته و بعد از ۷روزکه به مقصد نرسیده و برگشت خورده اعلام میکنه من تعهدی در رسیدن آن ندارم و با شماره مرکزی در تهران تماس بگیرید،بی کفایتی و تعهدی در راس امور این مجموعه شده و جالب تر عدم وجود بازرسی در آن هست که به تهران تیپاکس بعد از پیگیری و عدم‌پاسخگویی اعلام کردم پست عادی هم زودتر و ارزونتر میگرفت و الان چه فرقی داشت پیگیری شما؟و شماره بازرسی تیپاکس رو بده میگه ما بازرسی نداریم واقعا تاسف میخورم که کی به این شرکت های بی مسیولیت مجوز میده اموال و مدارک و وسایل مردم رو جابجا کنند.

  • ناشناس

    تیپاکس هم گرونتر حساب میکنه همه مسئولیت پذیری کمتری داره

  • ناشناس

    پول اضافه میگیرن وپیگیری شکایت هم انجام نمیشه .اصلا راضی نیستم

  • ناشناس

    تیپاکس یه سرویس داره به نام next day مشتریان که پست تهران به تهران دارند رو در دوروز ارسال میکنه
    بسته بنده الان 10 روزه ارسال شده و هنوز به دستم نرسیده
    پشتیبانیشونم جز اینکه بگن پیگیری میکنیم چیز دیگه ای بلد نیست
    دقیق 7 روز تماس گرفتم هر ۷ روز یکجور جواب میدن و میگن پیگیری ثبت کردیم
    بیشتر ازین از این ناراحتم که هیچ سازمان و نهادی بر روی این مسئله نظارت نمیکنه و باعث ادامه دادن این روند میشه
    بی کفایتی این شرکت پست تیپاکس تا الان باعث ضرر چند میلیونی به بنده شده و من حتی نمیدونم بسته به دستم میرسه یا نه

  • محمد مهدی

    افتضاح من تمام وسایل الکترونیکیم رو از سایت ها میخرم هر بار که با تیپاکس فرستادن یا تاخیر داشت یا خودم رفتم گرفتم ، همین الان هم یه بسته سفارشی دارم 2 هفتست دستم نرسیده تماس گرفتم با پشتیبانی بهم میگه 1 هفته طول میگشه که پیگیری کنیم واقعا نمیدونم بسته رو با خر میارن یا شتر

  • هادی

    تیپاکس هیچ نظارتی بر پیک ها و پرسنلش ندارد ، پاکت مدارک من رو پیک تیپاکس تحویل نمیداد. چند روز پیاپی تماس میگرفتم هنوز هم تحویل نگرفتم

  • ناشناس

    مردم تو رو‌خدا از تیپاکس استفاده نکنیم تا جمع بشه بی وجدانن به خدا صاحب نداره انگار اونجا