کد مطلب: ۵۵۵۴۷۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

روسیه بیت‌کوین را به عنوان ارز رسمی می‌پذیرد؟

روسیه بیت‌کوین را به عنوان ارز رسمی می‌پذیرد؟

اولگ دریپاسکا، میلیاردر روسی خواستار استفاده بانک‌ مرکزی روسیه از رمزارزها شد و کشور السالوادور را به عنوان نمونه ذکر کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اولگ دریپاسکا، میلیاردر روسی خواستار استفاده بانک‌ مرکزی روسیه از رمزارزها شد و کشور السالوادور را به عنوان نمونه ذکر کرد.

اولیگ دریپاسکا بنیانگذار بیسیک المنت (basic element) است و یک گروه صنعتی در حوزه آلومینیوم، انرژی، ساخت و ساز و کشاورزی را مدیریت می‌کند. در سال ۲۰۱۸ وزارت کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم‌های در علیه این میلیاردر و برخی شرکت‌هایش وضع کرد. دارایی خالص دریپاسکا حدود ۴/۷ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.

این میلیاردر هفته گذشته در کانال تلگرامی خود از سیاست‌های بانک مرکزی در رابطه با رمزارزها انتقاد کرد و نوشت: حتی یک کشور فقیر مانند السالوادور به نیاز به رمزارزها پی برد و راهی ساده پیش گرفت.

بر اساس گزارش‌های بانک جهانی از هر ۱۰ نفر در السالوادور چهار نفر در فقر زندگی می‌کنند.

السالوادور در ۹ ژوئن لایحه‌ای برای قانونی کردن بیت‌کوین تصویب کرد و اکنون این کشور تمرکز خود را بر استخراج بیت‌کوین با استفاده از انرژی آتشفشان گذاشته است.

دریپاسکو این سوال را مطرح کرد که چه موقع بانک مرکزی روسیه قصد دارد از این تکنولوژی استفاده کند؟ چه زمانی شهروندان روسیه درخواست توسعه روبل دیجیتال را خواهند داشت؟

ماه گذشته گزارش داده شده است که بانک مرکزی روسیه در حال آماده‌سازی برای تولید نمونه اولیه روبل دیجیتال تا پایان سال است. روبل دیجیتال به عنوان یک کد دیجیتال منحصر به فرد طراحی شده که در کیف پول‌های دیجیتال اختصاصی ذخیره می‌شود.

سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه هفته گذشته گفت: به ناچار زمان آن فراخواهد رسید که ارزهای دیجیتال نقش بسیار چشمگیری در معاملات داشته باشند.

آخرین احبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ?

    خداوندا بره بالا من فقط به پولم برسم بدبخت شدم زندگیم رفت

    • ابولولو

      هیچی ناراحت نباش انشاءالله سود ده برابری میکنی فقط حرف من گوش کن تا اوایل سال 2022باید صبر کن صبح نزدیک است یک مقداری هم توکنETHV بخر و در سایت رسمیETHVبه توکن پیشرفتهmerkleتبدیل کنید

  • ?

    خدایا خداوندا بره بالا من فقط به پولم برسم زندگیم نابود شد ….خودت رحمی بکن

    • ناشناس

      بجای زاری و ناله اولا در این نوع کارها اولا دانش لازمو داشته با دوما پولی رو وارد کن به عنوان پس انداز گذاشتی نه پولی که باهاش داری زندگیت رو تامین میکنی نادان عزیز. وقتی بیشتر مردم امچون تو از سر آز (حرص و طمع) یک شبه پولدار شدن ست به هر ریسکی میزنین حقتونه این سختی ها بیاد به سرتون. عقل که نباشد جان در عذاب است?

  • ناشناس

    بیت کویین زمانی ارزش دارد که استخراج شود

  • ناشناس

    ارزهای دیجیتال هیج ارزشی ندارن
    چون پشتوانه ندارن
    پولی که بایک دستگاه به کمک برق توسط هرکس ناشناخته تولید بشه هیج ارزشی نداره
    ارزهای دیجیتال یک کلاهبرداری نوین جهانی برای سرکیسه کردن مردم جهان از سوی یک عده شارلاطان بین المللی طراحی وراه اندازی شده
    پشتوانه دلار یورو ویا هرپولی اقتصاد ذخایر طلا وصنعت و امنیت ثروتمندی آن کشور تایین کننده است

    • نیک

      خیلیییی عقبی

    • ناشناس

      جهان به سمت ارز دیجیتال می‌رود و پشتوانه آن بازار چند هزار میلیاردی است.