خبر مهم:

کد مطلب: ۵۳۱۶۳۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

ارزهای دیجیتال تغییر روند دادند! / اصلاح رمزارزها تمام شده است؟

ارزهای دیجیتال تغییر روند دادند! / اصلاح رمزارزها تمام شده است؟

بعد از اصلاح سنگین رمزارزها و ریزش بیت‌کوین تا ۵۰ هزار دلار زور اصلاح گرفته شده است و بیت‌کوین در محدوده ۵۵ هزار دلار تثبیت شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بسیاری از رمزارزها به سقف تاریخی خود رسیده‌اند و این موضوع ریسک این بازار را بیشتر می‌کند. حالا سئوال بسیاری از فعالان این است که اصلاح این بازار تمام شده است یا نه؟

امیرحسین نام‌آور، کارشناس و تحلیلگر بازارهای مالی در گفتگ با تجارت‌نیوز در رابطه با اصلاح بازار گفت: هنوز اصلاح بازار کریپتوکارنسی‌ها تمام نشده است و احتمالا مثبت شدن بازار تا تا سقف مقاومتی قبلی ادامه دارد. اما برای پیش‌بینی آینده و اینکه بفهمیم اصلاح بازار تمام شده یا نه باید ببینیم روند صعودی تا کجا و با چه قدرتی ادامه دارد؟

این کارشناس در ادامه گفت: در جریان اصلاح قیمتی بازار ارز بیت‌کوین بیش از ۱۰ درصد و اتریوم حدود ۸ درصد اصلاح کردند اما ارزی مانند بایننس‌کوین در جریان معاملات دو روز گذشته اصلاح خود را جبران کرد و رشر خوبی هم انجام داد.

این کارشناس در رابطه با بیت‌کوین گفت: محدوده ۶۰ هزار دلار یک مقاومت جدی برای بیت‌کوین است و باید ببینیم قدرت بازار برای شکست این مقاومت چقدر است. تا زمانی که بیت‌کوین به زیر ۴۰ هزار دلار نرسد یعنی روند طولانی‌مدت این ارز صعود است.

این کارشناس در رابطه با دامیننش بیت‌کوین گفت: دامیننش بیت‌کوین در حال حاضر ۵۰ درصد بازار است و این موضوع اگر با رشد مارکت‌کپ سایر ارزها همراه باشد یعنی آلت‌کوین‌ها در حال رشد‌اند ولی اگر دامیننس بیت‌کوین کاهش پیدا کند و مارک‌کپ سایر ارزها رشد نکند یعنی پول از بازار خارج شده است.

نام‌آور در توصیه‌ای به فعالان بازار کریپتو گفت: فعالان این بازار باید برای خود حد ضرر تعیین کنند و در شرایطی که ریسک بازار بالا رفته است حد ضرر می‌تواند از زیان فعالان این بازار جلوگیری کند. حد ضرر می‌کند یک واحد پایین‌تر از محدوده حمایتی باشد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    آقا این بنده خدا یه دروغگو بزرگه که فقط دنبال پول و فروش پک های آموزشیه تا دیروز تو بورس سیگنال میداد امروز داره درباره ارز ها نظر میده

  • ناشناس

    اگر بخواهد اصلاح شود باید زیر بیست هزار برود

    • رضا

      هر وقت مرغ رو گرفتی کیلویی ۱۵۰۰ تومن بیت کوین هم میاد زیر بیست هزار دلار

  • داستین

    هر چی دلتون میخواد بهم بگین ولی بهتون بگم با اینکه بازار بورس ایران تحت الشعاع انواع و اقسام مسائل و خبرهاست ولی به عنوان شخصی که هم در فارکس و هم در بورس ایران هستم باید بگم که بازار بورس ایران از تمامی بازار دنیا بهتره . ایا تا کنون شده که در بازار ایران سرمایتون یک شبه صفر شه ؟ من اینو در فارکس دیدم . ببینید کی هستش که ارز دیجیتال و بخصوص بیت کوین اینجوری شه . ارز دیجیتال تا ۲ سال پیش خوب بود و منو شما نمیدونستیم . منو شما اون رو به سقف رسوندیم و شایدم بر اساس تحلیلگران تا سال ۲۰۲۸ به ۲ برابر کنونی برسه . یعنی ۱۰۰ هزار دلار . ولی ایا هر چی حتی پ ه ن گاو هم بخریم تا اون زمان ۲ برابر نمیشه ؟ اینو همیشه مد نظر داشته باشیم که سرمایه داران همیشه از سادگی ما سرمایه دار میشن . برنده همیشه کسی هستش که در ابتدا بخره و در زمانی که عوام وارد میشن میفروشه و در مکانی دیگر سرمایه گذاری کنه . همیشه نمودار s رو در خرید و فروشتون مد نظر داشته باشین . بیت کوین در انتهای گردن s هست

  • ناشناس

    سلام وقت بخیر
    در حال حاضر شرایط خرید کلا” در بازار صلا ؛ دلار و ارزهای دیجیتال
    بهترین شرایط خرید رو پیدا کرده و هر کسی با توجه به نوع تجارت خود شرایط خرید برنده است.

    • ناشناس

      اصلاح سنگین خخخخخخخخ

  • ناشناس

    خودتونو به زحمت نندازید و تحلیل نکنید، این مردم دیگه تو بورس برو نیستن. خدارو هزار مرتبه شکر دست دولت از ارز دیجیتال کوتاهه، وگرنه اونجا رو هم آباد میکرد.
    به قول مالک بایننس، اینا میخوان یه عده رو از اتوبوس پیاده کنن، سعی کنید شما پیاده نشید.

  • ناشناس

    سلام فعلا که داره بدجوری ریزش میکنه

  • گلاب

    فقط ارز رمز بخرید نگران نباشید آیندگان قضاوت خواهند کرد

  • قلی

    همه چی نا امید کنندس دیگه کم اوردم

  • قلی

    بفروشید که دنیا رو به فنا میره

  • قلی

    همش ضرره