کد مطلب: ۶۲۰۵۴۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اعتراض رانندگان به اسنپ / طرح‌های تشویقی واریز می‌شود؟

اعتراض رانندگان به اسنپ / طرح‌های تشویقی واریز می‌شود؟

بسیاری از رانندگان اسنپ برای دریافت مبالغ بیشتر، در طرح‌های تشویقی این تاکسی اینترنتی شرکت می‌کنند. اما تعدادی از آن‌ها ادعا می‌کنند که پس از انجام طرح، اسنپ پاداش‌هایش را به آن‌ها نمی‌دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به دلیل مشکلات اقتصادی موجود در کشور، رانندگان تاکسی‌های اینترنتی برای دریافت مبالغ بیشتر، در طرح‌های تشویقی اسنپ و تپسی شرکت می‌کنند. در این میان اما برخی از آن‌ها ادعا دارند که پس انجام طرح پاداشی به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد.

با وجود اینکه تعداد رانندگان تاکسی‌های اینترنتی در کشور روز به روز در حال افزایش است، اما مسافران آن‌ها به تازگی با مشکل کمبود راننده مواجه شدند و می‌گویند به سختی کسی درخواست سفر آن‌ها را می‌پذیرد.

براساس پیام‌هایی که تجارت‌نیوز از رانندگان دریافت کرده است، از دلایلی که فعالیت رانندگان در اسنپ و تپسی کاهش یافته است؛ کم بودن کرایه در شهرهایی به غیر از تهران و عدم واریز پاداش‌ طرح‌های تشویقی است.

هیچکس پاسخگوی واریز پاداش طرح‌های تشویقی نیست!

اسنپ طرح‌های تشویقی را برای فعالیت بیشتر رانندگان در نظر گرفت. تا انگیزه کار در اسنپ را در میان رانندگان افزایش دهد. اما برخی از رانندگان از واریز نکردن پاداش خبر می‌دهند.

یکی از رانندگان در صفحه توییتر خود به عدم واریز پاداش رانندگان اسنپ اعتراض کرده است: «اسنپ را به عنوان شغل دوم و پاره وقت انتخاب کردم. وقتی با پاداش یک و نیم میلیون تومانی اسنپ آشنا شدم یا همان طرح‌های تشویقی، تصمیم گرفتم در ازای حداقل ۸۰ سفر، این پاداش را دریافت کنم.»

او در ادامه می‌گوید: «بالاخره آخر روز یکشنبه رسید. من تا آن موقع با احتساب ۱۰ سفر روز شنبه اول آبان که تعطیل نبود و در ساعات اجرای طرح ترافیک انجام شده بود، تعداد ۸۵ سفر را تکمیل کرده بودم. اما هنوز خبری از واریز پاداش طرح‌ تشویقی من نیست. »

این راننده اسنپ می‌گوید: «از تیکت پشتیبانی استفاده کردم. اما فهمیدم که تعدادی پاسخ از قبل آماده کرده‌اند. چرا که شما در هر دسته‌بندی تیکت بزنی مربوط یا نامربوط پاسخی ماشینی به شما برمی‌گردانند.»

او توضیح داد: «به تیکت اکتفا نکردم. بارها تماس گرفتم. یک پشتیبان می‌گفت که اگر یک هفته گذشته باشد و مبلغی برای شما واریز نشده باشد، یعنی پاداش به شما تعلق نگرفته است. یک نفر دیگر می‌گفت باید دو هفته منتظر بمانی.»

راننده در پایان گفت: «خلاصه همینطور از من تماس گرفتن و جواب سربالا دادن پشتیبانی اسنپ ادامه داشت. تا من بیخیال داستان پول و سفر و این‌ها شدم.»

به نظر می‌رسد که شرکت تاکسی اینترنتی اسنپ قوانین و شرایط سختی را در نظر گرفته تا پاداش طرح‌های تشویقی به رانندگان تعلق بگیرد. چرا که رانندگان بسیاری ادعا کردند که حتی با تکمیل طرح‌های تشویقی پاداشی به آن‌ها تعلق نگرفته است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام من راننده اسنپ وانت هستم نه از تشویقی خبری نیست فقط میخواهند از رانندهکار بکشنند

  • علی

    سلام خسته نباشین بنده هم یک راننده اسنپ هستم � چند سالی فعالیت می‌کنم اما متاسفانه بالغ بر 8 طرح بنده همانند دوست عزیزمون واریز نشده طبق پیگیری‌های بنده از داخل خود اپلیکیشن پیام‌های پیش فرض در جواب بنده ارسال می‌شه تماس هم که می‌گیری جواب سربالا میدن مثلاً میگن هنوز برای هیچکس واریز نشده یا اینکه الی چند هفته طول می‌کشه و…. اگر جایی برای شکایت به غیر از خود پشتیبانی میشناسید معرفی کنید

    • ناشناس

      دوستان کسی جایی رومیشناسه برای شکایت ازاسنپ بابت کلاهبرداری؟

  • ابوالفضل راننده اسنبم

    من که تخلفی نکردم چرا پاداش طرح تشویقی ۲مردادماه برام نریختید لطفا پیگیری کنید

  • ناشناس

    سلام…اسنپ پول تشویقی من را خورده

    • ناشناس

      تو رو خدا یه مدت در اسنپ کار نکنید تا درست بشه

    • ناشناس

      هشتاد تا سفر رفتم یک هفته دست درد داشتم چون ب پولش نیاز داشتم اما پاداش را ندادند

  • راننده

    ۶بار طرح تشویقی منو خوردن وهیچکس هم جوابگو نیست اخرین بارش هم ۱۱مردادماه۴۰۲ بوده…اینبار ب بهانه مشگل سیستمی پرداخت نکردن وچندبار دیگه هم ب بهانه تخلف…فقطو فقط چندروز کارنکردن همین انشالله که همه رانندها بفهمن

  • ناشناس

    من راننده اسنپ هستم طرحهای پاداش من از تاریخ ۴۰۲.۵.۱ هنوز واریز نشده نمی دانم چرا دروغ طرح می دن آخر در این گرما قیمت پایین این وجدان کجاست که حق ما را بخورند

  • ناشناس

    اره دقیقا برای منم همین اتفاق افتاد و پاداش من واریز نشد

  • راننده اسنپ

    وقتی جایی نیست برا شکایت و فقط مجوز بدون نظارت می دهند نتیجه اش میشه حق خوری و پرداخت نشدن پاداش و…. کسانی که مجوزهای طلایی بدون نظارت می دهند مگر بهذاخرت ایمان ندارند و یا چرا همچین سیستمی با تعیین کردن خود اپلیکیشن اسنپ در آلمان که یک فرد روستایی آلمانی سرمایه گذاریکرده در کشور خودش اجازه این کار را بهش نمی دهند چون اونجا قانون داره و اینجا آخ… د داره

  • فرزاد

    یک میلیون تومان پاداش جمع شده بنده در دو هفته پرداخت نشده تماس میگیریم میگن تو برنامه پیام بزار و پیامم میزاریم یک پیامک از پیش نوشته شده فرستاده میشه و هیچی پرداخت نمیکنه کلاهبرداری اسنپ در روز روشن

  • ناشناس

    پاداشهای بالا را نمی دهند چونکه برایشان نمی قرفه پنده هم پاداشم را ندادن بدون هیچ توجیهی

  • ناشناس

    زده بود با ۱۷ سفر ۱۳۰ و با ۲۵ سفر ۲۶۴ تومان
    از ۶ صبح تا ۱۲ شب
    من ۲۷ تا زدم ولی یک ریالم ندادند خوردند رفت زنگ و تیکت هم فایده نداشت، اسنپ را پاک کردم تپسی نسب کردم
    هیچ جا نیس اعتراض کنیم از بس دزد هستند و کثافتن و...

  • ناشناس

    من راننده اسنپ هستم اخیرا ۲۵ روز پیاپی هست که پاداش تشویقی من توسط اسنپ پرداخت نمیشه هر روز پیام میده علت واریز نشدن پاداش تخطی از قوانین ، اما بخدای احد و واحد در مورد انجام سفرها قصوری ندارم امتیازم هم ۴/۸۴ هست چند بار تیکت گذاشتم‌ جوابی نگرفتم تماس هم گرفتم تماس صوتی وصل کردن گفتن اسنپی عزیز نیازی به تماس نیست تیکت بزارید متاسفانه دستم بجایی بند نشد و تقریبا ۳ میلیون تومان پاداش بهمین راحتی ناپدید شد و کاری هم نتونستم بکنم من دیگه طرح های تشویقی رو انجام نمیدم چونکه ماشین داغون میشه کسی هم جوابگو نیست خلاصه در مورد جواب دادن و پرداخت نشدن پاداش اسنپ تبدیل به یک ناوگان حمل و نقل نامریی میشه دوستان احتیاط کنید
    این تجربه من بعد از چند سال رانندگی در اسنپه
    ممنون از رانندگان و همکاران زحمتکش

  • ناشناس

    اسنپ ۶ بار پاداش من رو پرداخت نکرد و پاسخ گو نیست . دزدی در روز روشن