کد مطلب: ۵۴۴۱۲۸

انتقاد تند بنیانگذار اتریوم از ایلان ماسک / پیشرو شدن دوج کوین به این آسانی نیست

انتقاد تند بنیانگذار اتریوم از ایلان ماسک / پیشرو شدن دوج کوین به این آسانی نیست

ویتالیک بوترین هم‌بنیانگذار اتریوم در یک مقاله بلندبالا در خصوص محدودیت‌های مقیاس‌پذیری بلاک‌چین، ادعاهای ایلان ماسک مدیرعامل تسلا را مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ویتالیک بوترین هم‌بنیانگذار اتریوم در یک مقاله بلندبالا در خصوص محدودیت‌های مقیاس‌پذیری بلاک‌چین، ادعاهای ایلان ماسک مدیرعامل تسلا را مورد انتقاد قرار داد.

این مقاله که در صفحه شخصی بوترین منتشر شده به مقایسه عدم تمرکز و مقیاس‌پذیری معماری شبکه‌های بلاک‌چین پرداخته است. این مقاله در واقع پاسخی به توئیت ۱۵ می ایلان ماسک بود که گفته بود اگر اندازه بلاک دوج‌کوین ۹۰۰ درصد افزایش پیدا کند این رمزارز به زودی به عنوان زنجیره پیشرو ظهور خواهد کرد.

ماسک هفته گذشته در توئیتر گفته بود : « دوج‌کوین در حالت ایده‌آل زمان تولید بلاک را ۱۰ برابر سریع‌تر و اندازه بلاک را ۱۰ برابر بزرگتر می‌کند و کارمزد تراکنش را ۱۰۰ برابر کاهش می‌دهد. به این صورت دوج بر دیگر رمزارزها پیروز می‌شود.»

ویتالیک بوترین ادعای ماسک را به چالش کشیده و تاکید کرده که دستیابی به رشد سریع در مقیاس‌پذیری و توان عملیاتی بدون منجر شدن به تمرکز و خصوصیات بنیادی دیگری که بلاکچین را می‌سازند ممکن نیست.

بوترین اعالم کرد نیاز به تمرکززدایی برای حذف ریسک شبکه یک مشکل دارد و آن حفاظت از شبک توزیعی لیه حملات برنامه‌ریزی شده است.

پیش از این چارلز هاسکینسون، بنیانگذار رمزارز اتریوم نیز در واکنش به توئیت ایلان ماسک گفته بود: « اگر ایلان واقعا قصد داشته باشد دوج‌کوین را با کمک مهندسان نخبه خود در شرکت تسلا بازسازی کند، که مطمئنم بهترین برنامه‌نویسان را برای این کار دارد، باید هزینه آن کمتر و حجمش بیشتر شود.»

آخرین اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مهدی

    آخرش نفهمیدیم بنیانگذار اتریوم کیه????

    • حسین

      ویتالیک بوترین، بعضی اشخاص دیگه هم تحت عنوان «هم بنیان گذار اتریوم» فعالیت داشتن، ولی خالق اصلی اتریوم همین آقای بوترین هست

    • ناشناس

      چارزهاسکینسون خالق کاردانو هست اشتباه اتریوم نوشته در متن خالق اتریوم همین بوترین هست

    • ناشناس

      ینیانگذار اتریوم ویتالیک بوترین

    • ناشناس

      احمدی نژاد

    • ویتالیک

      دوتا اسم یاد گرفتید اون هم از محتواهای فارسی…
      هاسکینسون از بنیانگذاران اتریوم بوده و بعد جدا شده
      حالا ی عده اومدن نوشتن خالق کاردانو هست نه اتریوم

  • ناشناس

    همانطور که دوم کوین از ۲۰۰۰ به حتی ۱۵ هزار صعود کرد، احتمال اینکه رشد قابل توجهی در این ارز ببینیم دور از انتظار نیست، با سیگنال که در صحبت ها می شنویم، خرید مناسب است،

  • ناشناس

    دوره مفت خوری ها تموم شده .باید ایستاد و نظارگر شد اون عده گلابی که دو دستی پول نقد رو دلار کردن تو جیب اونا

  • ناشناس

    دوست عزیز چارز هاسکینسون خالق کاردانو هست اشتباه اتریوم ذکر شده در متن لطف کنید اصلاح بفرمایید

    • ناشناس

      شما بیشتر مطالعه کن چارز هاسکینسون و ویتالیک باهم خالق اتریوم بودن که بعدا به دلیل اختلاف هاسکینسون جدا شد و کاردانو رو خلق کرد

  • ناشناس

    فقط اینو میدونم ضررهای بسیار سنگینی به مردم میزنند مگه همین طور الکی شده ثروتمندترین فرد دنیا از همین روش ها بوده ?

تیترِ یک

آخرین اخبار