کد مطلب: ۵۸۳۶۱۷

نحوه فعال‌سازی اینترنت رایگان معلمان + لینک

نحوه فعال‌سازی اینترنت رایگان معلمان + لینک

با وجود شروع سال تحصیلی جدید، بحث بر سر چگونگی دریافت بسته‌های اینترنتی رایگان برای چهار گره معلمان، دانشجویان، استادان و طلاب همچنان داغ است. اما اینترنت رایگان معلمان چگونه فعال می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، با اعلام وزارت آموزش و پرورش و ارتباطات قرار بر این است که ۶۰ گیگابایت برای استادان دانشگاه، ۴۰ گیگابایت برای معلمان و دانشجویان و ۳۰ گیگابایت برای طلاب با اعتبار ۶ ماهه فعال شود.

روش ثبت نام در سامانه اینترنت رایگان

ثبت نام بسته اینترنت رایگان معلمان، دانشجویان و استادان دانشگاه در سامانه ictgifts.ir انجام می‌شود. موارد مورد نیاز برای ثبت‌نام در این سامانه از «کدملی» و «شماره تلفن همراه» اعلام شده است.

طبق اعلام وزارت ارتباطات اتصال دانش‌آموزان، معلمان و اولیا به سامانه شاد همچون سال تحصیلی گذشته رایگان محاسبه می‌شود. به این معنی که از بسته اینترنتی کاربر کاسته نمی‌شود.

لازم به یادآوری است برای محاسبه رایگان اپلیکیشن شاد لازم است نرم‌افزارهای تغیردهنده IP را غیر فعال کنید تا سامانه شاد قادر به تشخیص باشد و از حجم اینترنتی کاربر مصرف نکند.

منبع: گسترش نیوز

آخرین اخبار و گزارش‌ها در حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه اختصاصی استارتاپ تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    وقتی که قول اینترنت به معلمان می دهید، روی قول خود بمانید و سریع اونو نبندید. شاید کسی از قبل اینترنت خریده بود و قصد داشت اول اونو مصرف کند بعد از اینترنت هدیه شما استفاده کند. شما باز بگذارید، هر کسی دریافت کرده که کرده و کسانی هم که مانده اند بتوانند دریافت کنند. این چجور هدیه دادنی است!!!!!

  • زیبا فیض اله زاده

    سلام وقت بخیر
    خواهشا زمان ثبت نام اینترنت هدیه رو تمدید کنین تا ماها که قبلا اینترنت شخصی داشتیم و منتظر تمام شدنش بودیم بتونیم از این هدیه در جهت استفاده از ان در جهت آمورش استفاده بکنیم . با تشکر

  • ابراهیم

    آقا چرا نباید فعال بشه . کسی که نمیتونه از این طرح استفاده کنه . باور کنید هر هفته من دارم یک کیگ و نیم هزینه میکنم.تازه زیاد مطلب دانلود نمی کنم

  • ناشناس

    من برای ثبت نام چند بار اقدام کردم اما فعال نشد متاسفانه هزینه زیادی هم به خاطر ساخت فیلم و دیدن تکلیف ۴۰ تا دانش آموز کلاس اولی دارم میدم واقعا دلیل تموم شدن مهلت ثبت نام اونم اینقدر سریع چیه

  • نوروزی

    سلام اینترنت هدیه را برای تلفن ثابت ثبت نام کردم ولی هنوز فعال نشده (هدیه معلمان)

    • عماد

      من هم جهت تلفن ثابت ثبت نام کردم هنوز فعال نشده ونخواهد شدوجایی هم جهت پیگیری نیست ..سرکاریه بابا

  • ناشناس

    سلام من اعتراض زدم ولی دوماهه ازسال تحصیلی میگذره جوابی ندیدم به چندتا معلم هدیه ۴۰گیگ دادن که من موفق نشدم

  • بنفش

    من هم الان اینترنت ندارم، کلی دارم با این حقوق کم هزینه میدم بابت شاد
    واقعا مسخره س که میگن زمانش تموم شده

  • ناشناس

    سلام منم ثبت نام کردم ولی برام فعال نشدچرا؟؟؟
    اعتراض هم‌کردم باز هم نشد .دوباره فعال کنید لطفا خواهشا چون ما از جیبمون داریم نت میخریم

  • آرزو

    سلام من هم ثبت نام کردم اعتراض هم زدم ولی هیچ تاثیری نداشت و برام فعال نشد لطفاً دوباره فعال کنید برای جاماندگان از طرح یا کسانی که براشون فعال نشده . سپاس از پیگیریتون

  • ناشناس

    چرا اینترنا رو فعال نم کنید