کد مطلب: ۵۳۷۳۱۵

برندگان و بازندگان بازار رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته:

گوشه‌گیری بیت‌کوین در بازار / بازار در دست آلت‌کوین‌ها!

گوشه‌گیری بیت‌کوین در بازار / بازار در دست آلت‌کوین‌ها!

بازار رمزارزها روند رنج دارد و در حالی که بیت‌کوین پشت محدوده ۵۷ هزار دلار معامله می‌شود برخی از آلت‌کوین‌ها روندی صعودی دارند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته یک بار تا محدوده ۵۵ هزار دلار ریزش کرد اما دوباره تقاضا افزایش یافت بیت‌کوین به محدوده ۵۷ هزار دلار بازگشت اما آلت‌کوین‌ها روندی رو به رشد دارند و ارزهایی مثل اتریوم همچنان در حال جابهجا کردن سقف خود هستند.

اما دوج‌کوین بعد از صعود تاریخی خود روندی نزولی گرفته و حجم عرضه در محدوده ۰/۶۰ دلار افزایش یافت و این در حالیست که حجم تقاضا هم در محدوده ۰/۵ دلار زیاد است و احتمال می‌رود این محدوده کف حمایتی دوج‌کوین باشد.

بایننس‌کوین نسبت به ۲۴ ساعت گذشته تغییر خاصی نداشته و در محدوده ۶۴۳ دلار باقی مانده است.

1 6

آلت‌کوین‌هایی مانند کاردانو، استلار، بیت‌کوین‌کس . ریپل هم روندی روبه رشد دارند. در میان ۱۰۰ رمزارز برتر، ‌تله‌کوین و بیت‌کوین گلد در ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب با بازدهی ۷۱ و ۴۶ درصدی، برندگان بازار بودند.

دامیننس بیت‌کوین همچنان در حال کاهش است و شاید به همین دلیل است که این ارز نمی‌تواند محدوده ۶۰ هزار دلار پشت سر بگذارد. این در حالیست که سایر ارزهای دیجیتال در حال رشد هستند و همین موضوع می‌تواند دامیننس بیت‌کوین را کاهش دهد.

2 4

در آنطرف هم بیکری توکن (BAKE) و دوج‌کوین به ترتیب با ۸ و ۷ درصد بازدهی منفی بدترین عملکرد را داشتند.

بیت‌کوین دو کف حمایتی در محدوده‌های ۵۲ و ۴۳ هزار دلار دارد کارشناسان عقیده دارند بعید است بیت‌کوین به محدوده ۴۲ هزار دلار برسد زیرا هر روند نزولی در بیت‌کوین فرصت خرید تلقی می‌شود و با افزایش تقاضا همراه است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارزهای دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خوب