کد مطلب: ۵۴۸۴۳۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بازار رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته چگونه بود؟ / معاملات متعادل وینک و شیبا

بازار رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته چگونه بود؟ / معاملات متعادل وینک و شیبا

بازار کریپتوکارنسی نسبت به دیروز ۳/۵ درصد رشد کرده و بسیاری از ارزها دیجیتال به محدوده قبلی خود بازگشتند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار کریپتوکارنسی هنوز روندی رنج دارد و فعلا تمام بازار منتظر حرکت بعدی بیت‌کوین است. اگر بیت‌کوین رشد کند بازار هم رشد می‌کند اما اگر بیت‌کوین نتواند محدوده مقاومت ۴۰ هزار دلار را پشت سر بگذارد احتمالا بازار تا محدوده ۳۰ هزار دلار اصلاح می‌کند.

جنگ عرضه و تقاضا

فعلا همه فعالان بازار منتظرند. اگر بیت‌کوین روندی صعودی پیدا کند تقاضا در بازار افزایش پیدا می‌کند و بازار یک رشد شارپی خواهد داشت اما امکان ریزش تا محدوده ۳۰ هزار دلار هم وجود دارد.

اکثر ارزها در بازار بعد از ریزش روز گذشته حالا به محدوده قبلی خود بازگشتند اما این محدوده مقاومت مهمی است و کارشناسان عقیده دارند بازار فعلا در همین محدوده نوسان داشته باشد.

دوج‌کوین به ۴۳ سنت رسیده بود اما دوباره عرضه زیاد شد و تا محدوده ۳۷ سنت ریزش کرد. ایلان ماسک قصد دارد قیمت دوج‌کوین را به یک دلار برساند و بعد دوج‌کوین را به یک ارز پایدار تبدیل کند.

Capture 3

بایننس‌کوین به ۴۰۰ دلار رسیده و کاردانو هم در محدوده ۱/۷۲ دلار معامله می‌شود.

ریپل هنوز زیر یک دلار معامله می‌شود و به نظر می‌رسد یک دلار یک محدوده مقاومت روانی برای این ارز باشد.

این روزها بازار رمزارزها ریسک زیادی دارد و هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. بهتر است فعالان بازار فعلا صبر کنند که اگر اصلاح ادامه داشت بتوانند در کف قیمتی در این بازار سرمایه‌گذاری کنند.

ارزهای دیجیتال محبوب مانند شیبا و وینک هم روندی رنج دارند و اگر بازار رشد کند این ارزها بعد از روند رنج خود می‌توانند رشد خوبی داشته باشند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.