کد مطلب: ۵۴۵۰۰۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

رمزارزها در مدار مثبت! / اتریوم در آستانه ۳ هزار دلاری شدن!

رمزارزها در مدار مثبت! / اتریوم در آستانه ۳ هزار دلاری شدن!

اگرچه بیت‌کوین هنوز زیر محدوده ۴۰ هزار دلار معامله می‌شود اما بسیاری از ارزها در حال جبران ریزش‌های سنگین خود هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به نظر می‌رسد سناریو اصلاح بیشتر بازار و سقوط بیت‌کوین به کانال ۲۰ هزار دلار کمی کمرنگ شده است اما باید گفت در بازار کریپتوکارنسی هیچ چیز بعید نیست.

به گفته مریم محبی، کارشناس و تحلیلگر بازارهای مالی ارزی مانند بیت‌کوین فاند قوی ندارد و همین موضوع باعث می‌شود با از دست دادن یک محدوده حمایتی خیلی سریع تا محدوده‌های بعدی ریزش کند. همین موضوع هم باعث شد تا خبر ممنوعیت استخراج و معامله رمزارزها در چین یک ریزش سنگین را در بازار رمزارزها رقم بزند.

اتریوم در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته به دو هزار و ۸۱۹ دلار رسیده است، این ارز بعد از تشکیل یک الگوی سرشانه توانست تا این محدوده رشد کند. رشد هزار دلاری این ارز از محدوده ۱/۸ هزار دلار تا ۲/۹ هزار دلار فقط چند روز طول کشید.

Capture 38

بایننس‌کوین هنوز در محدوده ۳۵۰ دلار در حال نوسان است و به نظر می‌رسد نه قدرت دست خریدار است و نه فروشنده. کاردانو هم تا محدوده ۱/۶ دلار رشد کرده و پیش‌بینی می‌شود این رشد تا محدوده دو دلار هم ادامه داشته باشد.

ریپل بعد از ریزش سنگین محدوده یک دلار را از دست داده بود اما حالا دوباره یک دلاری شده است. دوج‌کوین هم به رتبه هفتم مارکت سقوط کرده و در محدوده ۳۵ سنت معامله می‌شود.

Capture 39

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    به چه دلیل تجارت نیوز و بسیاری دیگر از سایت های رسمی اینجور تبلیغ رمز ارزها را می کنند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس

    مگه نمیگید این رمز ارزها غیر قانونی اند و بدون پشتوانه؟ پس چرا اینقدر تبلیغشونو میکنید، نکنه میخواید ملتو از این ارزها جا بزارید؟