خبر مهم:

کد مطلب: ۴۰۶۲۷۷

با EaseUS Data Recovery ریکاوری لپ تاپ را خودت انجام بده

با EaseUS Data Recovery ریکاوری لپ تاپ را خودت انجام بده

برای یک دبیر دلسوز طرح سوالات نکته دار، جهت کمک به یادگیری دانش آموزان، امری لذت بخش است، بنابراین گلچینی از بهترین سوالات اختصاصی طراحی شده خود را روی لپ تاپ نگهداری می کنید تا در زمان های مناسب، از شاگردان خود آزمون بگیرید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اما شیطنت شاگردان و افتادن لپ تاپ روی زمین، موجب شده که اطلاعات هارد شما آسیب دیده و آنها را از دست بدهید. اینجا یا باید زمان زیادی صرف کرده از نو سوال طراحی کنید یا راهی برای ریکاوری فایل های پاک شده خود بیابید.

ریکاوری لپ تاپ و بازگردانی فایل های پاک شده

در نمونه بالا دیدید که با یک اتفاق ساده گاهی ممکن است کل اطلاعات بر باد بروند، اما این آخر دنیا نیست و راه حلی برای این کار وجود دارد. آن هم رفتن به سراغ برنامه های بازیابی فایل برای لپ تاپ است. وقتی فایلی از روی لپ تاپ شما پاک شده است با استفاده از ابزار مناسب، شانس بازگردانی آن وجود خواهد داشت.

ریکاوری فایل های لپ تاپ با EaseUS Data Recovery

نرم افزار معروف شرکت EaseUS که به نامEaseUS Data Recovery شناخته می شود، نمونه یک برنامه ریکاوری دیتای پاک شده قدرتمند است که به شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به داشتن دانش خاصی و بی دردسر به ریکاوری عکس، فیلم، فایل متنی و هر آنچه پاک شده است، بپردازید.

بازگردانی فایل بعد از آسیب فیزیکی به هارد

عده ای تصور می کنند وقتی هارد لپ تاپ یا کامپیوتر آسیب فیزیکی ببیند و اطلاعاتش پاک شود، این اطلاعات قابل بازیابی نیست، اما این تصور صحیح نیست. اطلاعات هارد آسیب دیده نیز قابل بازیابی بوده اما مقدار آن بستگی به نوع آسیب و شدتش دارد. یکی از کارهایی که نرم افزار EaseUS Data Recovery انجام می دهد دقیقا همین است که فایل هاردهای آسیب دیده را ریکاوری کند.

ریکاوری اطلاعات از Recycle Bin

همیشه هم مشکل آسیب هارد نیست، گاهی اطلاعاتی روی هارد داریم که گمان می کنیم دیگر به آنها نیازی نداریم، پس فایل ها را پاک کرده و به سطل بازیافت ویندوز هدایت می کنیم. در مواقعی هم که فضای هارد کافی نیست اولین جایی که همه به سراغ تخلیه کردن آن می روند همین سطل بازیافت است. حالا اگر اطلاعات را از سطل بازیافت هم پاک کردید، اما بعدا فهمیدید به همان ها احتیاج دارید جای نگرانی وجود ندارد نرم افزار ریکاوری شرکت EaseUS حتی روی Recycle Bin خالی شده شما هم می تواند بازگردانی انجام دهد.

روش ریکاوری فایل با نرم افزار EaseUS Data Recovery

گام اول : به سایت EaseUS بروید و آخرین نسخه نرم افزار EaseUS Data Recovery را بارگیری و نصب نمایید. برنامه را اجرا کرده و پوشه یا درایو فایلی که حذف شده را به برنامه بدهید.

81

گام دوم : تا پایان عملیات جستجوی فایل صبر پیشه کنید.

82

گام سوم : در نهایت میان فایل های پیدا شده، فایل مورد نظر را تیک زده و ریکاوری کنید.

83

جدیدترین نسخه نرم افزار EaseUS Data Recovery را از طریق سایت این شرکت دریافت کنید تا بتوانید آخرین بروزرسانی های آن را همیشه در اختیار داشته باشید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • Adel

    دوست عزیز این برنامه عالی کار میکنه ینی فایل های منو با پوشه ریکاوری کرده ولی وقتی میخوای سئو کنی نمیشه چون پولی هستش و من نمیتونم سئو کنم.
    این برنامه نسخه رایگان یا سایت ایرانی که بشه ازش با کار ت های ایرانی خرید کرد نداره. ممنون میشم اگه سریع جواب بدین تمام اطلاعات من فرمت شده و دارم سکته میکنم.

    • ناشناس

      سلام تونستید ریکاوری کنید؟

  • ناشناس

    سلام من یه بار پسوردم رو اشتباه زدم بعد میگه که ریکاوری میکنه و کار خاصی نمیکنه:/من الان چیکارباید بکنم؟

  • امیر

    وقتی نمیتونید درباره نرم افزاری که گذاشتین پشتیبانی ارائه کنید خب مردمو اذیت نکنین خدا نشناسا .این برنامه خارجی و پولیه و نمیشه سیو کرد دوستان .گول تبلیغ الکی رو نخورین

  • مهدیس

    حیف نتم که این برنامه مزخرفه رو لود کردم

  • ناشناس

    من نصب کردم ،باید اشتراک ماهانه وسالانه تهیه کنید که به دلار هست ونمیصرفه