کد مطلب: ۵۶۴۹۷۷

بسته‌های ویژه همراه اول برای اعیاد قربان و غدیر

بسته‌های ویژه همراه اول برای اعیاد قربان و غدیر

همراه اول بسته‌های ویژه اینترنت و مکالمه را به مناسبت اعیاد قربان و غدیر، به مشترکان دائمی، اعتباری و انارستانی خود ارائه کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در طرح عید قربان تا عید غدیر همراه اول، تمامی مشترکان دائمی و اعتباری اپراتور اول تلفن همراه و همچنین مشترکان انارستان می‌توانند در بازه زمانی ۳۰ تیر لغایت ۷ مرداد از بسته‌های ویژه این ایام بهره‌مند شوند.

بسته ویژه طراحی شده برای مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول ترکیبی از «۳ گیگابایت اینترنت و ۱۸۰ دقیقه مکالمه درون شبکه و تلفن ثابت» است که اعتبار آن به مدت سه روز بوده و با تخفیفی ویژه، به قیمت ۱۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

مشترکان متقاضی می‌توانند برای فعالسازی این بسته ویژه ترکیبی که امکان استفاده همزمان آن با بسته ترکیبی دیگری نیست، از طریق شماره‌گیری کد دستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷ مربع» یا مراجعه به اپلیکیشن جدید «همراه من» اقدام کنند.

همچنین علاقه مندان به استفاده مجدد از شرایط تخفیف ویژه این بسته که امکان فعالسازی همزمان آن با سایر بسته های مکالمه و اینترنت وجود دارد، می توانند در بازه زمانی اجرای این طرح به شرط اتمام بسته، هر تعداد بسته که تمایل دارند را خریداری کنند.

بسته ویژه تدارک دیده شده برای مشترکان «انارستان» نیز شامل «اینترنت ۷ گیگابایت ۷ روزه» با قیمت هفت هزار تومان است؛ امکان فعال‌سازی این بسته از طریق کد دستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۶۷۱ مربع» یا مراجعه به اپلیکیشن جدید «همراه من» وجود دارد.

مشترکان انارستان نیز از امکان فعال‌سازی مجدد این بسته، طبق شرایط مذکور برای مشترکان دائمی و اعتباری، برخوردارند ( همراه اول ).

به گزارش تجارت‌نیوز، اپراتورهای تلفن همراه، معمولا در مناسبت‌های مختلف اقدام به ارائه بسته‌های ویژه به مشترکان خود می‌کنند اما برخی از کاربران، نسبت به حجم و کاربرد این بسته‌ها یا فعال‌سازی آنها انتقاداتی دارند. تجربه‌های خود را در این مورد با تجارت‌نیوز در میان بگذارید.

آخرین اخبار و گزارش‌ها در حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه اختصاصی استارتاپ تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام . بسته ویژه عید قربان با حجم ۱۰ گیگابایتی همراه اول به ارزش ۱۰هزار تومان خریداری کردیم . متأسفانه فعال نیست . تکلیف چیه با این همه تبلیغات ؟

  • ناشناس

    خاک بر سرتون با این اینترنتتون فقط پول مردم بدبختو میگیرید سه روز که کلا باز نمیشه نت گوشی جمع کنید بابا

    • ناشناس

      اینترنت همراه اول که خوبه

    • همراه بد

      خوب تر از ایرانسل
      وگرنه اونم تعریفی نداره

  • ناشناس

    مس خره شورش درآوردید جمع کنید بابا

  • ناشناس

    ب ا سلام اگر مکالمه و اینتر نت هر کدام با قیمت مناسب و جد اگانه ارایه شود خیلی بهتر است چون خیلیها فقط مکالمه مصر ف دا رند یا خیلیها فقط ا ینترنت مصرف دارند و این نوع بسته های ترکیبی بدردشان نمیخور د و به صرفه نیست من دهه کرامت ۲ بار این طرح را فعال کردم و فقط تواتستم از اینترنت لستفاده کنم و به همین دلیل این دفعه این طرح را فعال نمیکنم چون برایم فایده ای ندارد و به صرفه نیست امیدوارم همراه اول نظر من وامثال من راترتیب اثر و توجه کند ممنون

    • ناشناس

      بنده خدا اینا به فکر جیب خودشون هستن نه من و شما

  • توکلی پور

    گدا خودشان هستند…!

  • توکلی پور

    مگر عیدی هم پولیه!

  • ناشناس

    مگه اینترنت کار می کنه که دارین تبلیغ می کنید۰۰۰۰بزودیبر می گردیم به ۱۴۰۰ سال پیش

  • همراه بد

    چقد من دعا خیر کرده بودم قبل زدن کد?‍♂️?
    یادم نبود دیگ امیدی به چیز مجانی تو ایران نی
    امام علی راضی نیست شما عیدی بدید نکنید بابا یه ته مونده ابروت رو هم نگهدارید مثل ایرانسل نشید

  • سجاد ک

    اصلا این مملکت ما گذاشت گذاشت واقعا تامیخوان یه چیزی بدن همش پول پول برید حتی از کشورهای حاشیه یاد بگیرید رفاه رو نه ما گداها حکومت گدا همیشه فقر پیش رو ماست از بس گدای میکنیم

  • M

    مگر عیدی هم پولیه؟ چه مملکتی شده