کد مطلب: ۳۶۳۵۴۵

ماجرای بلاک توییتر تعدادی از ایرانی‌ها

ماجرای بلاک توییتر تعدادی از ایرانی‌ها

عده‌ای از کابران توییتر مدعی شده‌اند که یک گروه در این شبکه اجتماعی 60 هزار نفر از اکانت‌های توییتر را بلاک کرده‌اند. ماجرا چیست؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، طبق ادعای چندین نفر از کاربران توییتر فارسی، لیستی متشکل از 60 هزار کاربر توسط چند نفر از اعضای این شبکه اجتماعی طراحی شده است. در این میان عده‌ای دیگر از کاربران با انتشار عکس‌هایی مدعی شده‌اند که بدون هیچ دلیلی توسط آن چند نفر بلاک شده‌اند.

این در حالی است که بلاکرها مدعی هستند که برای سالم‌سازی فضای توییتر شروع به بلاک کردن اکانت‌هایی که در نظرشان فیک است، کرده‌اند.

یکی از بلاکرها در توییتی نوشته است: «در حال حاضر نمیشه لیست رو مشترک شد چون بنا به خواست شخصی از حالتی که بشه مشترکش شد درش آوردم. پس اگه توی هر کدوم از دسته‌های یاد شده هستین خوشحال باشین چون غیر از حدود ۷۰ نفر که مشترکش بودن، دیگه کسی نمی‌تونه مشترکش شه. کلا بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ نفر معتقد بودن نباید توی اون لیست باشن و بعضیاشون دیشب و امروز مشغول حمله به من و بقیه آدمایی که برای ساخت این لیست زحمت کشیدن بودن. من از اونا که واقعا به اشتباه توی لیست رفتن واقعا عذر می‌خوام؛ لیست خودم رو هم برای همین آنپابلیش کردم. اما کسایی که بی‌محابا و بدون مدرک و فقط روی حرف بی‌اعتبار چند نفر دیگه من رو به اتهاماتی مثل سایبری و ارزشی و اصلاح‌طلب حامی حکومت متهم کردن، آدم‌هایی عمیقا تاسف‌برانگیزن. امیدوارم متوجه اشتباهشون بشن و بقیه زندگی توییتری یا واقعی‌شونو با برچسب بیجا زدن به آدمای بی‌گناه تلف نکنن.»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.