کد مطلب: ۵۷۷۴۹۳

یک سرمایه‌گذار ارزهای دیجیتال:

بیت‌کوین حباب ندارد / رمزارزها، طلای دیجیتال هستند

بیت‌کوین حباب ندارد / رمزارزها، طلای دیجیتال هستند

کتی وود مدیرعامل شرکت آرک‌اینوست درباره چشم‌انداز بازار رمزارزها اعلام کرد اکوسسیتم صنایع مختلف در حال توسعه حول رمزارزها هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، کتی وود مدیرعامل شرکت آرک‌اینوست درباره چشم‌انداز بازار رمزارزها اعلام کرد اکوسسیتم صنایع مختلف در حال توسعه حول رمزارزها هستند.

این متخصص حوزه مالی در گفتگو با یاهو اعلام کرد: « چشم‌انداز بازار رمزارزها بسیار درخشان است.» وود با رد انتقاد جان پاولسون، سرمایه‌گذار حوزه مالی که اخیرا بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال را غیرمطمئن خوانده بود مدعی شد بیت‌کوین در حال عبور از طلا به عنوان ذخیره ارزش در عصر دیجیتال است.

کتی وود در این رابطه گفت: « ما فکر می‌کنیم که چیزهای زیادی در مورد رمزارزها گفته نشده است، این ارزها می‌توانند به ذخیره ارزش یا طلای دیجیتال تبدیل شوند. بیت‌کوین یک سیستم پولی جهانی جدید است که کاملا غیرمتمرکز بوده و تحت اختیار سیاست‌گذاران نیست.»

چند روز پیش، پاولسون به بلومبرگ گفته بود که از دیدگاه او ارزش رمزارزها در نهایت صفر می‌شود.

حبابی در کار نیست

وود همچنین در مورد سرمایه‌گذاری‌هایش در دو صرافی کوین‌بیس و رابین‌هود صحبت کرد. در ابتدا او گفت که انتقال رابین‌هود به بازار ارزهای دیجیتال یک حرکت مثبت در جهت بهبود مدل کسب‌وکار این شرکت بود. از سوی دیگر او تاکید کرد که سرمایه‌گذاری در صرافی کوین‌بیس بسیار راحت و امن است.

از نظر کتی وود، بازار رمزارزها در حباب قیمتی قرار ندارد. او معتقد است که این بازار یک پدیده نسلی است، و صنعت کریپتو با تحول تکنولوژی در حال رشد است. او اطمینان دارد که روند صعودی فعلی هنوز تمام نشده و بخشی از رشد ۱۰ ساله این بازار است.

بیت‌کوین به قوانین شفاف‌تری نیاز دارد

کتی وود مدعی شد که مقررات دقیق به عنوان یک عامل بنیادین برای رشد سازگاری با رمزارزها در سطح جهانی الزامی است. کتی وود همچنین اعلام کرد که نظارت بر بازار چیز خوبی است. البته او معتقد است که کمبود آگاهی در میان بدنه‌های نظارتی یکی از بزرگترین مشکلات بازار رمزارزهاست.

مهمترین اخبار بازار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.