کد مطلب: ۵۴۲۸۱۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بیت‌کوین در کمترین قیمت چند ماه اخیر! / مراقب سرمایه‌های خود باشید!

بیت‌کوین در کمترین قیمت چند ماه اخیر! / مراقب سرمایه‌های خود باشید!

بیت‌کوین در چند ساعت ریزش سنگینی را تجربه کرد و به محدوده‌های حمایتی خود واکنشی نشان نداد. بازار کریپتو طی این ریزش ۲۵ درصد نزول کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بیتکوین در جریان معاملات امروز میانگین ۲۰۰ روز خود را از دست داد و به زیر ۳۳ هزار دلار سقوط کرد. یکی از دلایل ریزش بیت‌کوین ادعای سرکوب کریپتوکارنسی از سوی دولت چین بود.

مجموع لیکوید یک ساعته بیت‌کوین حدود ۲٫۷ میلیارد دلار بود و در ۲۴ ساعت گذشته ۶٫۵ میلیارد دلار از این ارز لیکوید شد.

فیلیپ سوئیفت، یک معامله‌گر در توئیتر خود نوشت: لیکوید شدن شدید بیت‌کوین در یک ساعت گذشته بر روند نزولی بازار تاثیر گذاشته است.

2

رافائل کرافت، یک تحلیلگر هم گفت: سرمایه‌گذاران معاملات آتی ضرر زیادی کردند و این موضوع بر روند نزولی بازار دامن زده است.

3

آلت‌کوین‌ها

آلت‌کوین هم بعد از ریزش بیت‌کوین وضعیت خوبی ندارند و بسیاری از آنها حدود ۴۰ درصد ریزش کردند اما در حال حاضر برخی از آلت‌کوین‌ها بخشی از زیان خود را جبران کردند.

بیشترین ریزش‌ها مربوط به تل‌کوین و شیبا بود که چند هفته قبل رشد قابل توجهی داشتند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صقحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • شهریار

    میدونید چرا داره قیمتش میاد پایین؟؟ چون فروشنده ها زیاد شدن و چون هر کی خریده برای دلالی خریده. همین که بیاد یکم پایین میشه دومینو و فروشنده ها بیشتر میشن. مثل بورس ایران. یکم اومد پایین مردم ریختن فروختن هر چی هم اومد پایینتر بیشتر فروختن تا بیاد پایین تر. مردم هم انکار کردن فقط این فروش و انداختن گردن دولت و حقوقی و… آماتور ترین جمله ایی که تو این ۱۵ سال در بورس شنیدم این بود که حقوقی داره با کد حقیقی میفروشه. حالا بازم بفروشید بگید یکی دیگه بود. بیت کوین ساختمان هم نداره برید بهش تخم مرغ بزنید. اونو میخوایید تقصیر کی بندازید؟؟!

    • ناشناس

      ن توهم حتما یکی از اونایی پول مردمو خوردین امسال شما باعث شدن یه سری آدمهای بدبخت خونه زندگی شونو به باد بدن

  • غریبه

    اجارت نیوز تیتر زده ، رمز ارزها بابیشترین سقوط با ۲۵ درصد !!!!! بنویس بورس و سقوط ملت ایران با ۸۰ درصد….!!!! بخدا خجالت وشرف خیلی خوبه ….اگر دارین منتشرکن ….

    • ناشناس

      صبر کن دیر نشده
      بورس ۵ماه طول کشید تا ۸۰ درصد رسید.
      تحمل بفرمایید برای ارز هم میشه….خدا خواست ریزش شد . کمی جلوتر می‌رفتی .یک روز میدیدی کیف پولت باز نمیشه.

  • علیرضا

    کسی که داشته و تا الان باهاش مونده تا الان حتما لیکوئید شده. پس هشدار الان شما واقعا مفهومی نداره

  • هادی جلیلی

    در مورد بورس هیچ کس نگفت مراقب سرمایه های خود باشید!! در حالی که ریزش بورس ایران خیلی سنگین تر و فجیع تر از این ریزش اصلاحی بیتکوین بوده. بیت کوین و تمام ارزهای دیجیتال تا آبان ۱۴۰۰ رشد غیر قابل تصوری خواهند کرد. قطعا و مطمئنا!! ببینید…

    • ناشناس

      تو خوبی

    • ارمان

      بیت کوین به چند دلیل جایی در آینده نداره اول نوسان بسیار زیاد که برای یک ارز که حالا میخواد ارز کشور باشه یا ارز دیجیتال به شدت مضره و ارزش ارز ها به ثباتشونه مثل دلار و یورو دوم قوانین مالیاتی محدودیت کشور ها بیت کوین رو سلاخی می‌کنه سوم در صورت هک و گم شدن این کیف هیچ راهی برای برگردوندنش نیست و مهم ترین دلیل هیچ پشتوانه پولی مالی و فلزی ندارن حالا باش تا رشد کنه من سه ماه پیش گفتم تا ۲۸ هزارتا می‌ریزه کامنتم موجوده تو پست های قبل الآنم امثال شماها که بخاطر ایلان ماسک وارد بازار شدند با خروج اون شخص خارج شدند چون خوده ایلان ماسک هم می‌دونه دیگه توییت هاش روی بیت اثر نداره و سراغ ارزهای دیگه رفته عاشق چشم ابرو شما نیست و شما هم فکر نکنین با این کارها ثروتمند میشین مثل اون شخص چون فرققش مثل دسته بیل با مازراتی میمونه در ضمن شمایی که یه قرون راجب تحلیل تکنیکال همبستگی و بنیاد ارز سواد نداری نظر نده

  • ناشناس

    چشم مراقب هستیم

  • ناشناس

    یه جای کار میلنگه اخه چطور میشه چین بزرگترین سایت اَستخراج بیت کوین و ایتریوم رو راه اندازی کرده و از اون طرفم بخواد ارزهای دیجیتال رو سرکوب کنه و این همه سرمایه گذاری که روی ارزهای دیجیتال شده از 2009 تا به الان رو یک شبه سرکوب کرد این تناقضات اصلا با جور نبس

  • ناشناس

    چرا الکی میگین، الان بیت 40 هزار دلاره، خبر هم، همین امروز منتشر شد،

  • ناشناس

    حالا شما شدی دلسوز مردم چرا بورس مسخره خودمون دلسوزی نکردی!هر سهمی با سی یا چهل درصد منفی باز میشه یعنی چی؟مگه ما مقصریم؟خداوند باعث و بانی ضرر مردمو به گور ببره ان شاءالله.