خبر مهم:

کد مطلب: ۵۳۲۴۲۰

در گفتگوی تجارت‌نیوز با یک کارشناس مطرح شد:

فعالان بازار رمزارزها هوشیار باشند! / بیت‌کوین در انتظار اصلاح

فعالان بازار رمزارزها هوشیار باشند! / بیت‌کوین در انتظار اصلاح

ریزش مکرر بیت‌کوین در روزهای اخیر بسیاری از فعالان این بازار را نگران کرده است اما پرسش اینجاست که قیمت بیت‌کوین چقدر اصلاح می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بیت‌کوین وارد فاز اصلاحی شده و به کانال ۴۰ هزار دلار سقوط کرده است و حالا برای بسیاری از مالکان رمزارزها این پرسش وجود دارد که بیت‌کوین چقدر اصلاح دارد؟

امیرحسین نام‌آور، کارشناس و تحلیلگر بازارهای مالی در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با بیت‌کوین گفت: برای بیت‌کوین یک سناریوی نزولی وجود دارد. من فکر می‌کنم که بیت‌کوین به محدوده ۵۲ الی ۵۶ هزار دلار صعود می‌کند و بعد یک اصلاح پیش‌رو خواهیم داشت که احتمالا تا ۴۳ هزار دلار ادامه دارد و اگر این محدوده حفظ نشود اصلاح تا محدوده ۳۷ هزار دلار ادامه دارد.

این کارشناس در ادامه گفت: برای کسانی که الیوت کار می‌کنند باید گفت که بازار طی یک ریزموج به سمت بالا حرکت می‌کند و بعد اصلاح در پی دارد اما برای پیش‌بینی ادامه روند باید ببینیم در محدوده ۳۷ هزار دلار چه اتفاقی رخ می‌دهد.

نام‌آور در رابطه با وضعیت بازار کریپتو گفت: دامیننس بیت‌کوین و به همان نسبت توتال‌مارکت‌سایز کاهش پیدا کرده و به نظر می‌رسد در کوتاه‌مدت یک صعود داریم و بعد روند اصلاحی تا ۴۳ هزار دلار و بعد از آن اگر محدوده حفظ نشود اصلاح تا ۳۷ هزار دلار ادامه دارد.

این کارشناس در رابطه با آینده بلندمدت بیت‌کوین گفت: قبلا هم گفتم و عقیده دارم بیت‌کوین تا سال ۲۰۲۴ به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید. نام‌آور در پایان تاکید کرد که تمام این تحلیل‌ها صرفا نظرشخصی است و نباید مبنای کار فعالان بازار رمزارز قرار بگیرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ریزش یا اصلاح

  • ناشناس

    تجارت نیوز بورس را که نابود کردی با کارشناسهایت ، اینم آره

  • احد

    داداش اگرم نخواد بیاد پایین با حرفهای اینا وترسانده مردم صددر صد همهخ خوالی خواهند کرد .البته خالی کردنش صد درصدی چون تو بالا میفروشند تا سود کنن او کله گنده ها بعد تو ارزونی میخرن با ای کار سود میکنن مایم فروختیم باز. تو ارزونی می‌خریم …

  • ناشناس

    شما همون تحلیل هایی که واسه بورس خودتون کردین کافیه
    نگران بازار رمزارزها نباشین
    ادمین جان لطفا چاپ کن

  • ابوالفضل

    گمان میکنید این بازارها چطوربالاوپایین می‌ره که عده روخونه نشین می‌کنه ویه عده روویلانشین..همیشه چندتا ازبث۳ اینارواجیرمیکنن تابازاری روخراب یاآبادکنن…ولی یادمون باشه تا موقعی ای که هر ایرانی آگاهیشوبالانبره روزگارش بدتر میشه …فقط باید اول خدا بعد به مغزت ودانشت تیکه کنی…تمام

  • ناشناس

    اول خدا آخر هم خداارز دیجیتال بورس ایران نیست که دعوت به سرمایه گذاری کنندبعد پول مردم بیگناه را بردارند .

  • ناشناس

    دولت دوست نداره مردم از دلار و سکه و مسکن برن بیرون .میدونید ین دولت چند هزار میلیارد از این دلار و سکه و مسکن جیب مردم رو خالی کردن .نمیتونید تصور کنید

    • ناشناس

      امسال باید ببینیم دولت بعدی چجوری جیب مردم رو خالی می کنه. احتمالا با مالیاتهای وحشتناک

  • ناشناس

    همین آقای نام آور یک دوره درپیت نهاده برای فروش که هزار تومن هم نمی ارزه ولی به مردم به قیمت یک میلیون پونصد هزار تومن میندازه .نه به اونجا که میگه بیاید دوره رو بخرید پولدار میشید نه به اینجا که میگه بازار نزولیه

  • سید

    یک نفر به یکی .گفت تو اینقدر خوش چس هستی تازه دم باد هم می نشینی حالا حکایت ماست تو اگر کار سناس بودی بورس ایران درست تحلیل می کردی . چه برسد به بورس خارج. تحلیل بورس خارج پیش کش خودت.

  • ناشناس

    وای تورو خدا راست میگی خوب شد گفتی