خبر مهم:

کد مطلب: ۵۵۷۲۵۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

تتر چالشی جدید برای بانک مرکزی آمریکا

تتر چالشی جدید برای بانک مرکزی آمریکا

اریک روزنگرن، یک مقام ارشد در فدرال رزرو ایالات متحده ارزهای ثابت مانند تتر را به عنوان یک خطر برای ثبات سیستم پولی می‌داند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اریک روزنگرن، یک مقام ارشد در فدرال رزرو ایالات متحده ارزهای ثابت مانند تتر را به عنوان یک خطر برای ثبات سیستم پولی می‌داند.

به گفته روزنگرن، ارز دیجیتال تتر چالشی برای ثبات مالی است که توسط بانک‌ مرکزی ایالات متحده آمریکا تحت نظر است.

روزنگرن در ادامه گفت: ما باید به صورت جدی‌تری به بازارهای با اعتبار کوتاه‌مدت توجه کنیم. باید بازار رمزارزها که بدون نظارت به شدت رشد کرده و به یک بخش مهم از اقتصاد ما تبدیل شده را جدی بگیریم.

پائولو آردوینو، خالق ارز دیجیتال تتر می‌گوید: اظهارات یک مقام ارشد فدرال رزرو نشان‌دهنده اهمیت استیبل‌کوین‌ها و فضای بلاکچین است.

آردونیو عقیده دارد ارز دیجیتال تتر بر خلاف پروژه‌های دیگر زیاد خطرناک نیست. فعالان بازار باید فرق بین ارز دیجیتال تتر و سایر سیستم‌های مالی ثابت که در بازار کریپتوکارنسی به وجود می‌آیند را بدانند. همیشه توصیه می‌شود که فعالان بازار وقت زیادی را صرف مطالعه کنند. باید هر سرمایه‌گذاری به این موضوع توجه داشته باشد پروژه‌هایی که بازدهی سالانه بالایی دارند با ریسک زیادی هم همراه هستد.

علی‌رغم تصورات منفی نهادهای دولتی نسبت به بازار رمزارزها، تتر به عنوان یک سنگ‌بنای مهم برای بازار رمزارزها به حساب می‌آید. بر اساس داده‌های کوین‌مارکت‌کپ تتر با ۶۲ میلیارد دلار ارز بازار بزرگ‌ترین ارز ثابت در بازار رمزارزها به شمار می‌رود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.