کد مطلب: ۵۷۶۳۵۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

تجارت پرسود NFT / شرکت‌های بزرگ NFT می‌فروشند!

تجارت پرسود NFT / شرکت‌های بزرگ NFT می‌فروشند!

یک شرکت چینی که در اوایل سال ۲۰۲۱ تاسیس شده و به استخراج رمزارزها می‌پردازد برنامه‌هایی برای تجارت NFTها دارد و برای همین موضوع زیرمجموعه The9 را تاسیس کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، یک شرکت چینی که در اوایل سال ۲۰۲۱ تاسیس شده و به استخراج رمزارزها می‌پردازد برنامه‌هایی برای تجارت توکن‌های غیرقابل معاوضه (NFT) دارد و برای همین موضوع زیرمجموعه The9 را تاسیس کرده است.

The9 در فهرست بورس نزدک قرار دارد و اعلام کرده که در کشور سنگاپور مستقر است. این شرکت قصد دارد یک پلتفرم تجاری به نام NFTSTAR راه‌اندازی کند.

این شرکت در حال حاضر یک کمپین برای ثبت‌نام اولیه آغاز کرده و در بیانیه این شرکت آمده است که قصد دارد در ابتدا با ستارگان جهانی ورزش برای فروش مجموعه‌های NFT همکاری کند. همچنین قصد دارد در ادامه فعالیت در بازار NFTها به دنیای سرگرمی و هنر هم ورود کند.

ژو جون، رئیس و مدیرعامل The9 در بیانیه‌ای گفت: با توجه به فعالیت ما در حوزه استخراج رمزارزها و فروش NFT استراتژی جهانی ما قوی‌تر می‌شود و پیشرفت‌های زیادی در انتظار شرکت ما است.

The9 فعالیت خود را در زمینه استخراج رمزارزها به شدت گسترش داده و در حال حاضر تاسیسات این شرکت در قزاقستان مستقر است.

با شروع سرکوب‌های گسترده دولت چین بسیاری از شرکت‌های استخراج رمزارزها از این کشور مهاجرت کردند. مهم‌ترین مقاصد این شرکت‌ها آمریکای شمالی، قزاقستان و شمال اروپا است.

اگرچه چین سخت‌گیری‌های زیادی بر روی معاملات و استخراج رمزارزها دارد اما در رابطه با NFTها موضوع نرم‌تری دارد.

فعالیت در حوزه NFTها برای کمپانی‌ها و شرکت‌هایی که توانایی ارتباط با افراد مشهور را دارند تجارت پرسودی است و همین موضوع باعث می‌شود بسیاری شرکت‌ها تمایل بیشتری به NFT داشته باشند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.