کد مطلب: ۵۵۷۷۳۱

آیا بایننس پتانسیل رشد شارپی را دارد؟

آیا بایننس پتانسیل رشد شارپی را دارد؟

با وجود بهبود روند بی‌ان‌بی، مقاومت ۲۸۷ دلاری همچنان یک مقاومت جدی در روند صعودی بایننس محسوب می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پس از آن که قانونگذاران ژاپن نسبت به فعالیت بدون مجوز بایننس در این کشور هشدار دادند، بایننس در سر خط خبرها قرار گرفته است. اخیرا هم این صرافی به دلیل شکایت نهاد نظارتی، فعالیت خود را در اونتاریو کانادا متوقف کرده است. با این حال، به نظر می‌رسد رمزارز مربوط به این صرافی توانسته از جو منفی بازار خود را رهایی دهد. این ارز دیجیتال در حال حاضر در محدوده ۲۸۰ دلاری معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته بیش از سه درصد رشد قیمتی داشته است.

با وجود بهبود روند بی‌ان‌بی (BNB)، مقاومت ۲۸۷ دلاری همچنان یک مقاومت جدی در روند صعودی بایننس محسوب می‌شود. سطحی که در صورت عبور قدرتمند و تثبیت بالای آن، می‌تواند بایننس را به اهداف بالاتری برساند. این در حالی است که یک سطح حمایتی ۲۵۰ دلاری قوی هم برای این رمزارز وجود دارد که احتمالا این رمزارز را برای مدتی در این محدوده دچار نوسان کند.

BNB 15

شاخص قدرت نسبی در عبور از سطح ۵۰ واحدی ناکام مانده و حالا بی‌ان‌بی روندی خنثی دارد. موضوعی که نشان‌دهنده تعادل در قدرت خریدار و فروشنده است. اندیکاتور MACD هم تعادل در روند بایننس را تاکید می‌کند. با این وجود بسته شدن شمع ۴ ساعته زیر سطح ۲۵۵ دلاری می‌تواند بایننس را به محدوده ۲۱۱ تا ۲۳۱ دلاری نزول دهد و عبور از میانگین متحرک ساده ۱۰۰ روزه منجر به صعود بی‌ان‌بی به سطح ۳۲۰ دلاری خواهد شد.

اگر چه در کوتاه‌مدت احتمالا بایننس روندی نوسانی داشته باشد اما سیگنال‌های بلندمدت خبر از پتانسیل رشد این ارز دیجیتال می‌دهد. هر چند در هر صورت معامله‌گران باید احتیاط را در گرفتن جایگاه‌های بلندمدت لحاظ کنند.

این خبر صرفا ترجمه تحلیل‌های خارجی است و برای آگاهی بیشتر مخاطبان به حوزه ارزهای دیجیتال منتشر شده است و تجارت‌نیوز توصیه‌ای به خرید یا فروش بر اساس آن نمی‌کند.

منبع: ambcrypto.com

آخرین اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.