کد مطلب: ۵۶۵۶۲۵

جک دورسی، مدیرعامل توییتر:

بیت‌کوین نقش مهمی در آینده توییتر دارد

بیت‌کوین نقش مهمی در آینده توییتر دارد

جک دورسی مدیرعامل توئیتر اعلام کرد که بیت‌کوین «بخش بزرگی» از آینده این شرکت خواهد بود و به صلح جهانی کمک خواهد کرد

به گزارش تجارت‌نیوز ، جک دورسی مدیرعامل توئیتر اعلام کرد که بیت‌کوین «بخش بزرگی» از آینده این شرکت خواهد بود. این نخستین باری است که دورسی به طور رسمی چنین صحبتی در خصوص همکاری توئیتر با بزرگترین رمزارز بازار می‌کند.

در مجمع عمومی سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ توئیتر، دورسی اعلام کرد بیت‌کوین بهترین گزینه برای تبدیل شدن به «ارز بومی» اینترنت است و این بدان معناست که « مردم و شرکت‌ها می‌توانند آزادانه اجناس و خدمات خود را در هر کجای کره‌زمین مبادله کنند.»

مدیرعامل توئیتر توضیح داد: « اگر اینترنت یک ارز بومی (یک ارز جهانی) داشته باشد، ما می‌توانیم در جهت پیشبرد محصولات خود عملکرد سریعتری داشته باشیم و هر فردی در هر جای کره زمین می‌تواند از رویکرد بازار به بازار ما استفاده کند. »

او در همین رابطه افزود: « من فکر می‌کنم، این بخش بزرگی از آینده ماست. از نظر من نوآوری بیت‌کوین در کسب وکار ما فراتر از بودن همانند یک ارز است. ما فکر می‌کنیم یک رسانه اجتماعی غیرمتمرکز می‌تواند انگیزه‌های اقتصادی بیشتری را ارائه کند. بنابراین از نظر توئیتر و سهامداران آن حوزه رمزارزها یک فضای جذاب است که می‌توان در آن سرمایه‌گذاری بیشتری کرد.»

دورسی همچنین اعلام کرد که توئیتر در این مسیر تنها نیست و شرکتهایی نظیر فیس‌بوک نیز در حال راه‌اندازی پروژه‌های رمزارز مختص خود هستند. وی گفت: « یک نیاز مشهود در این زمینه وجود دارد و من آنرا ارج می‌نهم. در این میان تمرکز ما روی بیت‌کوین است چرا که سرعت و نوآوری خوبی به ما خواهد داد.»

دورسی از حامیان پروپاقرص بیت‌کوین است. شرکت دیگر او، شرکت پرداخت اسکوار سرمایه‌گذاری بزرگی روی بازار رمزارزها کرده است. اپلیکیشن اسکوار که به کاربرانش اجازه خرید و فروش بیت‌کوین را می‌دهد در سه ماهه نخست سال جاری ۳٫۵۱ میلیارد دلار درآمد بیت‌کوینی داشته و سود ناخالص آن در این دوره ۷۵ میلیون دلار بوده است.

اسکوار همچنین درترازنامه خود بیت‌کوین دارد و اخیرا اعلام کرده که قصد دارد کیف پول سخت‌افزاری بیت‌کوین ایجاد کند. دورسی همچنین اعلام کرد که بیت‌کوین می‌تواند به ایجاد «صلح جهانی» کمک کند.

مهمترین اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.