کد مطلب: ۵۳۹۲۷۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

شیوه عجیب حمایت از بیت‌کوین! / زاکربرگ روی بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کرد

شیوه عجیب حمایت از بیت‌کوین! / زاکربرگ روی بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کرد

مارک زاکربرگ، بنیانگذار فیسبوک به ایلان ماسک و جک دورسی پیوست و حمایت خود از بیت‌کوین را در فیسبوک خود اعلام کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بیت‌کوین، بزرگترین ارز جهان است و میلیاردرهای فناوری جهان هم علاقه شدیدی به این ارز دارند.

به تازگی مارک زاکربرگ، بنیانگذار فیس بوک در پستی که در فیسبوک خود به اشتراک گذاشته به صورت غیرمستقیم از بیت‌کوین حمایت کرده است. زاکربرگ با به اشتراک گذاشتن تصویری از دو بز، نوشت: «بزهای من مکس و بیت‌کوین».

Capture 11

این پست گمانه‌زنی‌های زیادی در رابطه با اینکه زاکربرگ ثروت شخصی خود را در بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کرده یا قرار است فیسبوک روی این ارز سرمایه‌گذاری کند ایجاد کرده است.

چند هفته پیش هم حدس و گمان‌های زیادی در رابطه با سرمایه‌گذاری فیسبوک روی بیت‌کوین مطرح شد و پست جدید زاکربرگ به گمانه‌زنی‌ها دامن زد.

فیسبوک از سال ۲۰۱۸ به شدت تلاش می‌کند وارد بازار رمزارزها شود، این شرکت در نظر داشت رمزارز مختص خود را معرفی کند اما به دلیل موانع نظارتی این موضوع تا حالا محقق نشده است. حالا پست جدید زاکربرگ مورد استقبال بازیگران بازار کریپتو قرار گرفته است.

آنتونی اسکاراموچی بنیانگذار اسکایی‌بریج (Skybridge Capital) در توئیتر خود نوشت: «من می‌دانستم که مارک زاکربرگ وقتی دیوید مارکوس را از پی‌پال برای اداره تجارت رمزارز فیسبوک استخدام کرد، قصد سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها را دارد. به بیت‌کوین خوش آمدید. برای آنچه بعدا اتفاق می‌افتد هیجان زده‌ام».

حامیان بزرگ بیت‌کوین

اما زاکربرگ اولین میلیاردی نیست که از بیت‌کوین حمایت می‌کند. ایلان ماسک و جک دورسی هم قبلا از این ارز حمایت کردند و مبالغ هنگفتی روی این ارز سرمایه‌گذاری کردند.

در ماه فوریه سال ۲۰۲۱ شرکت تسلا از محل دارایی نقدی خود مبلغ ۱٫۵ میلیارد دلار روی بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کرد و جک دورسی هم در چند ماه گذشته بیش از ۱۵۰ میلیون دلار بیت‌کوین خریده است.

در چند ماه گذشته با قدرت گرفتن آلت‌کوین‌ها بسیاری از فعالان بازار کریپتو ابراز نگرانی کردند که ممکن است بیت‌کوین سلطه خود را در بازار رمزارزها از دست بدهند اما به نظر می‌رسد تا زمانی که میلیاردها مبالغ زیادی در این ارز سرمایه‌گذاری کنند این ارز می‌تواند همچنان پادشاه رمزارزها باقی بماند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

منبع: کوین‌گپ

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.