کد مطلب: ۵۶۱۹۱۵

مدیرعامل صرافی FTX از ایلان ماسک حمایت کرد

مدیرعامل صرافی FTX از ایلان ماسک حمایت کرد

سام بانکمن هم‌بنیانگذار و مدیرعامل صرافی رمزارز FTX از اظهارات اخیر ایلان ماسک در خصوص بیت‌کوین و اتریوم حمایت کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سام بانکمن هم‌بنیانگذار و مدیرعامل صرافی رمزارز FTX با حمایت از اظهارات اخیر ایلان ماسک در خصوص بیت‌کوین و اتریوم، از جامعه بیت‌کوین خواست تا کمتر قبیله‌ای رفتار کنند. با این حال این مدیرعامل ۲۹ ساله با ایلان ماسک در جایگزین کردن اتریوم و بیت‌کوین با دوج‌کوین موافق نیست.

در واکنش به اظهار نظر ایلان ماسک در خصوص یاوه‌سرایی ایلان ماسک علیه بیت‌کوین و اتریوم، سام بانکمن اعلام کرد که راه‌حل لایه دو ارائه شده تنها یک راه حل موقت برا مشکلات بلاکچین است. او همچنین به جامعه بیت‌کوین یادآوری کرد که چطور در زمان روند صعودی رمزارزها در اوایل سال جاری، دومین مرد ثروتمند کره زمین را ستایش می‌کردند.

در یک دهه اخیر، بیت‌کوین نرخ تراکنش بالا و مقیاس‌پذیری کمی داشته و همین موضوع باعث شده تا زمان تراکنش بالا رفته و استفاده از بیت‌کوین برای خریدهای روزمره کمی سخت شود. با این حال توسعه‌دهندگان با ایجاد راه‌حل‌های لایه دو مشکلات تراکنشی را حل کرده‌اند. با این حال سام معتقد است که این راه‌حل‌ها دوام چندانی نخواهند داشت.

با این حال مدیرعامل FTX در خصوص راه‎حل ایلان ماسک برای سازگاری با دوج چندان موافق نیست. بانکمن که بنیانگذار بلاک‌چین سولاناست اعلام کرد که این رمزارز می‌تواند به عنوان یک رقیب احتمالی جدی برای مشکلات مقیاس‌پذیری اتریوم و بیت‌کوین به حساب بیاید.

مهمترین اخبار حوزه رمزارز را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.