خبر مهم:

کد مطلب: ۵۵۵۳۳۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

خبر مهم برای کاربران صرافی کریپتولند

خبر مهم برای کاربران صرافی کریپتولند

فرآیند حسابرسی کاربران صرافی کریپتولند از روز سه‌شنبه، اول تیرماه، آغاز می‌شود.

به گزارش تجارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌نیوز ، فرآیند حسابرسی کاربران صرافی کریپتولند از روز سه‌شنبه، اول تیرماه، آغاز می‌شود.

به نقل از گرداب، فرآیند حسابرسی کاربران صرافی کریپتولند از روز سه‌شنبه، اول تیرماه، آغاز می‌شود. کاربران این سایت می‌بایست به منظور احراز هویت، بر اساس جدول زمان‌بندی اعلام شده و رقم آخر کد ملی خود، مشخصات خود را در سایت cryptoland.com ثبت کنند.

نوبت ثبت نام کاربرانی که رقم آخر کد ملی آنها ارقام ۰، ۱ و ۲ است، روز سه شنبه اول تیرماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۴ خواهد بود.

نوبت ثبت نام کاربرانی که رقم آخر کد ملی آنها ارقام ۳، ۴ و ۵ است، روز چهارشنبه ۲ تیرماه خواهد بود.

نوبت ثبت نام کاربرانی که رقم آخر کد ملی آنها ارقام ۶، ۷ و ۸ است، پنجشنبه ۳ تیرماه خواهد بود.

نوبت ثبت نام کاربرانی که رقم آخر کد ملی آنها رقم ۹ است و همچنین کاربرانی که به هر دلیل موفق به ثبت نام در تاریخ‌های قبلی نشده‌اند، جمعه ۴ تیرماه خواهد بود.

بدیهی است که در صورت عدم ثبت‌نام در مهلت مقرر، تبعات و مسئولیت این اقدام با کاربر خواهد بود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اقا من اصلا نتونستم تو این گرداب ثبت نام کنم ، الان میبینم اونایی ک ثبت نام کردنم بدون تکلیفن، اگه کسی اطلاع دقیقی داره ممنون میشم ما روهم در جریان بزاره، ن پول کارگری بوده ن خون زندگی فروختم ، فقط حق خودمو میخوام گناه نکردم ک این همه صرافی از شانس این کریپتولند لعنتی و بستن ، خدایا نظری کن

  • ناشناس

    سلام، بالاخره معلوم نشد پولای مردم کی برمیگردونن؟ بیچاره کردن همرو

  • سارا

    سلام‌
    دوستان کسی میدونه برای کاردانو ادرس ولت چی باید بزنیم ؟! من کیف پول تراست دارم ولی ادرس شبکه کا دانو رو که با. اول زدم میگن اشتباهه
    لطفا اگر کسی میدونه اطلاع رسانی کنه
    سپاس

  • ناشناس

    سلام
    دوستان من چند سهم خریدم، الان مبالغ ناچیزی ازشون مونده، سایت اعلام کرده به علت کمتر بودن از حداقل قادر به انتقال نیستیم، چکار باید کرد؟

  • ناشناس

    سلامظاهرا مبالغ کمتر از ۳۰ میلیون واریز شده اما مبالغ بالاتر نه و هنوز هیچ اقدامی جهت واریز رمزارزها برای مبالغ بالا انجام نشده و اگر هم برای افرادی انجام شده ، هر ارزی که رشد خوبی داشته واریز نکردن – سرمایه خیلی بالایی که در کریپتولند بود و سپاه بلوکه کرد هر شخصی رو وسوسه میکنه که با اون ترید کنن و خب بعد از کسب سود از سرمایه مردم زمانی که بازار ریزشی شد ارزهای هر کس رو بهش بدن و از اونجایی که کلا نهادهای سپاه و قوه قضایی نهادهای یک طرفه هستند و شما با زور و سلاح طرف هستید ، امکان پاسخگویی ابدا وجود نداشته و نخواهد داشت و شما نه میتوانید و نه امکانش هست که اعتراضی به زمان واریز و یا دلیل دیر واریز کردن داشته باشید . لذا تمام رمزارزها برای شما واریز خواهد شد اما اگر فکر میکنید در این زمان که بازار رشد خوبی دارد و بیت کوین مرز ۵۰ هزار دلار را رد کرده رمزارزهای شما واریز خواهد شد سخت در اشتباهید . بازار ریزش کند واریزها انجام میشود . فقط امیدوارم واقعا دلیل دستگیری مدیر کریپتولند کلاهبرداری پانزی باشد و ما گرفتار منفعت طلبی و سهم خواهی ارگانها از صرافی های حوزه رمز ارز نشده باشیم .

  • ناشناس

    از ابتدای شهریور برای هیچ کس واریزی انجام نشده و مشخص نیست چه تصمیمی گرفتند برای میلیاردها تومن سرمایه مردم – اگر دوستان آدرس یا شماره تماس معتبر برای پیگیری دارند لطفا اطلاع بدند تا بتونیم رسیدگی کنیم – ظاهرا مسئولین مربوطه مثل تمام تصمیمهای دیگه در اجرای این یکی هم لنگ ماندند !!! در ابتدای دولت شفاف و مردمی!!!!! جناب #رئیسی اینهمه ابهام در یک حسابرسی ساده و اینهمه بی توجهی به مردم واقعا تاسف داره .

  • ناشناس

    تورو خدا تکلیف رمز ارزهایی که میزنه کمتر از حد قابل انتقال رو معلوم کنید

  • ناشناس

    آقا مردم رو چی فرض کردید.چرا رمز ارزهایی که میزنه کمتر از حداقل قابل انتقال واریز نمیکنید الان که خیلی زیاد شدن.

  • ناشناس

    سلام
    آقا کسی هست که اصلا نتونسته باشه ثبت نام کنه؟
    من هر بار که رفتم سایت خطا داد.باید چیکار کنیم؟؟

  • ناشناس

    چیییییی شد پسسسسسس