کد مطلب: ۵۵۵۸۰۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

رئیس بانک مرکزی روسیه: ارز دیجیتال خطرناک‌ترین سرمایه‌گذاری است!

رئیس بانک مرکزی روسیه: ارز دیجیتال خطرناک‌ترین سرمایه‌گذاری است!

الویرا نانیولینا، رئیس بانک مرکزی روسیه در مصاحبه خود با یک رسانه روسی گفت: ارز دیجیتال خطرناک‌ترین سرمایه‌گذاری است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، الویرا نانیولینا، رئیس بانک مرکزی روسیه در مصاحبه خود گفت: ارز دیجیتال خطرناک‌ترین سرمایه‌گذاری است.

رئیس بانک مرکزی روسیه موضع سختگیرانه‌ای در رابطه با رمزارزها دارد و عقیده دارد این نوع سرمایه‌گذاری به شدت خطرناک است. بانک روسیهه نگران از دست دادن دارایی زیادی در بازار رمزارزها است.

نبیولینا در رابطه با بازار رمزارزها گفت: این بازار بسیار سوداگرایانه است و از دست دادن سرمایه در این بازار بسیار بسیار آسان‌تر از به دست آوردن سرمایه است. قیمت‌ها در این بازار به شدت ناپایدار است و ضرر سرمایه‌گذاران می‌تواند بسیار زیاد باشد.

رئیس بانک مرکزی روسیه گفت: بانک روسیه هرگز مشاوره سرمایه‌گذاری نمی‌دهد اما در این مورد خاص به هیچ وجه بازار ارز دیجیتال را توصیه نمی‌کنیم.

رئیس بانک مرکزی روسیه قبلا گفته بود که پول‌هایی مانند بیت‌کوین پول جعلی هستند و نباید از آن‌ها در روسیه استفاده کرد.

نبیولینا با وجود جعلی دانستن سایر رمزارزها به دفاع از روبل دیجیتال پرداخت و گفت به این پروژه خوشبین است. او عقیده دارد روبل دیجیتال با قطع واسطه‌های مالی به مشاغل کمک می‌کند.

انتقادات زیادی نسبت به موضع بانک مرکزی روسیه در رابطه با رمزارزها وجود دارد و یکی از اعضای عالی رتبه، بانک مرکزی را به کوته‌بینی متهم کرده است.

همچنین یک سرمایه‌دار روسی اولگ دریپاسکا هفته گذشته بانک مرکزی را به دلیل مردد بود در استفاده از رمزارزها مورد حمله قرار داد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اینم زیادی خورده ، نمیفهمه چی میگه ?