کد مطلب: ۵۷۴۶۳۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

حمایت دوج‌کوین و شیبا از حیوانات خیابانی

حمایت دوج‌کوین و شیبا از حیوانات خیابانی

یک پناهگاه حیوانات شهری در شیکاگو که از حیوانات خیابانی حمایت می‌کند برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی از رمزارزها استفاده می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سوزانا هومن، مدیرعامل پناهگاه حیوانات شیکاگو می‌گوید: ما مشتاقیم تا با جامعه روبه رشد رمزارزها ارتباط برقرار کنیم. این موضوع می‌تواند به رفاه و حفظ جان حیوانات در شیکاگو کمک کند.

این پناهگاه دیروز اعلام کرد که به منظور جمع‌آوری کمک برای ساخت یک بیمارستان برای سگ‌ها و گربه‌های خیابانی ارز دیجیتال می‌پذیرد. این پناهگاه امیدوار است همانطور که عکس حیوانات به عنوان نماد برخی از ارزهای معروف استفاده می‌شود دارندگان این ارزها به حیوانات کمک کنند.

سازمان عقیده دارد کمک فعالان بازار ارزهای دیجیتال می‌تواند به اهداف این سازمان در جهت کاهش تعداد حیوانات خیابانی و عقیم‌سازی این حیوانات کمک کند. این مرکز اعلام کرده که در ۲۵ سال گذشته ۳۰۰ هزار عمل جراحی برای حیوانات بیمار انجام داده و ۹۱ درصد حیوانات خیابانی را جمع‌آوری کرده است.

Capture 24

حیوانات در لوگوی ارزهای دیجیتال نقش پررنگی دارند. مثلا لوگوی ارز دیجیتال دوج‌کوین و شیبا را سگ‌هایی از نژاد شیبا اینو تشکیل می‌دهند و این انجمن امیدوار است بتواند طرفداران این ارزها به این انجمن کمک کنند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.